کد خبر 1290436
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
رودنیل: مدافع استقلال مرتکب خطای پنالتی نشد/ داور قضاوت خوبی انجام داد

کارشناس داوری فوتبال گفت: مدافع استقلال در دقیقه ۸۸ در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی نشد و تصمیم داور کاملاً درست بود.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت حسن اکرمی در بازی ذوب‌آهن و استقلال اظهار داشت: با توجه به حساسیت زیاد بازی و درگیری‌های زیادی که در این مسابقه رخ داد داور با دوندگی‌های زیاد و جاگیری‌های مناسب توانست قضاوت بسیار خوبی را انجام دهد. در نیمه اول فقط کمک داور در دقیقه ۴۵ اعلام آفساید مهاجم استقلال عجله کرد و اشتباه دیگری از تیم داوری در این نیمه رخ نداد. با توجه به مصدومیت حسینی دروازه‌بان استقلال هم محاسبه ۶ دقیقه وقت اضافه در نیمه اول کاملاً درست بود.

وی افزود: در نیمه دوم در دقیقه ۷۰ مهدی تارتار به داور به خاطر یک خطا به شدت اعتراض کرد در حالیکه تصمیم داور کاملاً صحیح بود و اعتراض شدید تارتار کاملا بی‌مورد بود و داور باید به او کارت زرد نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید:

۳ امتیاز شیرین استقلال از نبرد خونین/ خرید خارجی استقلال گل کاشت

رودنیل با اشاره به صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه استقلال گفت: در دقیقه ۸۸ مسابقه مدافع استقلال هیچگونه خطای پنالتی مرتکب نشد و توپ به شکم او برخورد کرد و تصمیم داور برای ادامه بازی کاملاً درست بود. گل دوم استقلال هم که در دقیقه ۹۴+۱ به ثمر رسید روی کار بسیار خوب کمک داور اول انجام شد و محاسبه ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم هم کاملاً صحیح بود.

وی با اشاره به یک اتفاق عجیب در این بازی عنوان کرد: پرچم کرنر راست استقلال که در تصاویر تلویزیون سمت چپ مشاهده می‌شد بر روی زمین خوابیده بود در حالیکه پرچم کرنر باید صاف و ایستاده باشد زیرا تعیین کننده ضربات کرنر و اوت است اما نه داور و نه هیچکدام از مقامات رسمی مسابقه متوجه این اشکال در زمین نشدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 1
    حق به حقدار نرسید. استقلال ابرمافیا است. به زور قهرمانش می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس