کد خبر 1289751
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
واکنش سازمان لیگ به عدم سفر پدیده به رفسنجان/جریمه سنگین و اعلام نتیجه به سود حریف در انتظار نماینده مشهد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را در مورد اتفاقات بازی پدیده و مس رفسنجان ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در فاصله حدود 3 ساعت به آغاز دیدار تیم های پدیده و مس رفسنجان تمامی بازیکنان و کادر فنی پدیده در هتل فردوسی مشهد حضور دارند.

این در حالی است که شایعه شده بود پدیده قصد دارد تیم امید خود را به این مسابقه اعزام کند اما ظاهرا کادر فنی پدیده با این موضوع مخالفت کرده است. با این وجود پدیده برای بازی با مس  رفسنجان به این شهر سفر نکرده و طبیعتا باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

در این خصوص با سهیل مهدی تماس گرفتیم که وی در این باره اظهار داشت: ما پرونده را به کمیته انضباطی گزارش می کنیم. به هر حال ما نمی توانیم به زور یک تیم را به مسابقه ای که باید در آن شرکت کند اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان پدیده حاضر به سفر به تهران نشدند +فیلم

وی افزود: این مسیر اگر خوب انجام شود تیم هایی که خوب هستند شناخته شده و در لیگ برتر باقی می مانند، تیم هایی هم که مستحق حضور در سطح بالای فوتبال ایران نیستند معرفی می شوند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: ما کاری نمی توانیم انجام بدهیم، مثلا باید مدارا کنیم که بازی را عقب بیندازیم؟ کمیته انضباطی طبق گزارشی که از ما می گیرد جوانب را بررسی می کند و رای خود را صادر خواهد کرد. ارکان قضایی خوشبختانه مستقل هستند و ما تصمیم گیرنده نیستیم. آنها خودشان مستقل تصمیم نهایی را در مورد پرونده این مسابقه خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که چه جرائمی برای عدم حضور یک تیم در مسابقه در نظر گرفته می شود؛ گفت: این را کمیته انضباطی اعلام خواهد کرد. عدله باشگاه مهم است، به هر حال متخلف جریمه می شود. طبیعتا تعیین نتیجه و جرائم دیگر طبق قانون اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس