کد خبر 1289533
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
بدهی مالیاتی پرسپولیس به حالت تعلیق درآمد

در جلسه مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، مشکل بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس بررسی شد.

به گزارش مشرق، در نشست سیدمجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی باشگاه بابت مالیات و جرائم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور بررسی آن تا چند ماه به صورت تعلیق درآید.

همچنین مقرر شد با مذاکرات صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی برای ارائه مدارک مثبته به سازمان مالیاتی کشور، این رقم سنگین بازنگری شده و کاهش چشمگیری پیدا کند.

این بدهی با تشخیص سازمان امور مالیاتی برای بدهی اصل و جرائم مالیات از سال ۱۳۸۰ تاکنون محاسبه شده که به واسطه آن، حساب‌های باشگاه مسدود شده بود و بعد از سه ماه  تلاش و پیگیری صدری، حساب‌های باشگاه باز شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    چطوری این ارقامو محاسبه میکنین این باشگاه که همیشه آه در بساطش نیست! در عوص جاهای دیگه نجومی خرج میکنن اونا مالیات بدهکار نیستن؟ چقد میدن؟ یا اینم مث سقف قرارداد فقط واسه پرسپولیسه؟! کی شفافیت وارد فوتبال میشه؟ مجلس انقلابی و دولت ضد فساد میشه فوتبال و دریابین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس