بازیکنان رُم اظهارات تحقیرآمیز مورینیو را تلافی کردند

یک رسانه ایتالیایی از شیوه ابراز خشم آقای خاص نسبت به عملکرد بازیکنانش در شب شکست تحقیرآمیز در لیگ کنفرانس اروپا پرده برداشت.

به گزارش مشرق، تحقیرآمیزترین باخت دوران مربیگری ژوزه مورینیو، پنجشنبه شب رقم خورد؛ زمانی که شاگردانش در تیم فوتبال رم در خانه تیم بودوگلیمت نروژ با نتیجه غیرمنتظره ۶ بر یک تن به شکست دادند.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا؛ مورینیو بین دو نیمه آن بازی زمانی که تیمش ۲ بر یک از میزبان عقب بود؛ به شدت از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرده و به آنها گفته است: بعضی از شما حتی به درد بازی در نروژ هم نمی‌خورید و در حد سری B هم نیستید.

با وجود تلاش مورینیو برای تحریک کردن تعصب بازیکنانش و ترغیب آنها به ارائه نمایشی بهتر، آنها در نیمه دوم بدتر از نیمه نخست ظاهر شدند و ۴ گل دیگر دریافت کردند تا سنگین‌ترین باخت مورینیو در تمام دوران مربیگری‌اش در لیگ‌های معتبر اروپایی رقم بخورد.

اوضاع و احوال مورینیو اما ممکن است بدتر از این هم بشود، چرا که تیمش فردا (یکشنبه) در هفته نهم سری  A با مصاف ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی می‌رود، تیمی که تا الان تمام بازی‌هایش در لیگ را برده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس