کد خبر 1096229
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
پیرلو

با وجود صدرنشینی یوونتوس در جدول رده‌بندی سری A برکناری سرمربی این تیم غیرمحتمل نیست.

به گزارش مشرق، با افزایش فشارها روی مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس، رسانه‌های ایتالیایی اکنون مدعی شده‌اند که سران باشگاه هافبک سابق این تیم آندره‌آ پیرلو را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ساری مدنظر دارند.

بیشتر بخوانید:

کاپلو: یوونتوس در این فصل خوش شانس بود

یوونتوس با اینتر رده دومی فاصله‌ای 6 امتیازی دارد اما سرمربی سابق ناپولی آنطور که باید و شاید نتوانسته نظر هواداران را جلب کند. چیزی که باعث شد خیلی‌ها به توانایی‌های او شک کنند، ناکامی تیمش در جام حذفی ایتالیا و سوپرجام ایتالیا بوده است، ضمن اینکه تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید باخت یک بر صفر دور رفت مقابل لیون را جبران کند تا به مرحله بعد برسد.

با توجه به این شرایط شبکه اسپورت‌مدیاست و سایت توتومرکاتووب مدعی شده‌اند که جایگاه ساری در تورین ممکن است با نتیجه‌ای که دوشنبه این هفته در بازی بانوی پیر مقابل لاتزیو رقم می‌خورد، تعیین شود. باخت یوونتوس در این بازی در صورتی که با برد اینتر مقابل رم همراه شود، می‌تواند بار دیگر کورس قهرمانی سری A را فشرده کند چون فاصله دو تیم را به 3 امتیاز کاهش خواهد داد.

پیرلو در حال حاضر قرار است جانشین فابیو پکیا، سرمربی تیم ذخیره‌های باشگاه یوونتوس شود و دوران مربیگری خود را در این تیم آغاز خواهد کرد اما او یکی از گزینه‌های «آماده‌ باش» باشگاه یوونتوس برای هدایت تیم در فصول آینده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس