کد خبر 1289350
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
اسکوچیچ تکلیف طارمی با پیراهن تیم ملی را مشخص کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هیچ تصمیمی برای خط زدن مهدی طارمی ندارد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی پس از دیدار تیم فوتبال پورتو مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به صحبت‌های دراگان اسکوچیچ در توئیتر واکنش نشان داد و بازیکنان ایرانی را علاوه بر تکنیک فردی و فیزیک مناسب دارای تاکتیک‌پذیری کافی دانست.

جنجالی که پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با یکی از رسانه‌های کروات در خصوص بازیکنان ایرانی مطرح شد.

جنگ لفظی مهاجم گلزن تیم ملی ایران با اسکوچیچ باعث شد تا سرمربی کروات برای حفظ آرامش رختکن تیمش به گفتگو با دوست صمیمی طارمی در رختکن تیم ملی بپردازد.

اسکوچیچ در گفتگو با سردار آزمون برداشت طارمی از صحبت‌هایش را نادرست خواند تا نشان دهد نه تنها از مواضع فنی خود عقب نشینی کرده است بلکه تصمیم برای برخورد با توئیت جنجالی طارمی هم ندارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش اسکوچیچ و پشت پرده طغیان طارمی

پیگیری‌ها نشان می‌دهد اسکوچیچ هیچ تصمیمی برای تنبیه ستاره ملی پوش ایران ندارد و قصد دارد از او برای دیدار با لبنان و سوریه استفاده کند.

اسکوچیچ تکلیف طارمی با پیراهن تیم ملی را مشخص کرد

کسب اطلاع کردیم مسئولان اجرایی تیم ملی ایران با دستور شهاب عزیزی خادم وارد این موضوع شده و تماس‌های جداگانه ای با اسکوچیچ و طارمی گرفته‌اند. قرار است اسکوچیچ قبل از دیدار آخر تیم ملی ایران در دور رفت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که با لبنان برگزار می‌شود نشستی را به صرف شام با طارمی داشته باشد تا درباره این موضوع با یکدیگر صحبت کنند.

بنابراین طارمی همچنان در لیست تیم ملی ایران باقی خواهد ماند تا اسکوچیچ از او در ترکیب تیم ملی ایران بهره گیرد.

روندی که در دوران حضور هشت ساله کارلوس کی روش در رأس کادر فنی تیم ملی ایران رقم نخورد. سرمربی پیشین تیم ملی ایران در تقابل با بازیکنانی همچون مهدی رحمتی، شجاع خلیل زاده، هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری راه متفاوتی را رفت و با حذف آنها اجازه هرگونه انتقاد بازیکن از دیدگاهی کادر فنی را بست.

باید دید اسکوچیچ با نگرش جدید خود که تعامل با بازیکنان تیم ملی ایران چطور می‌تواند اتمسفر رختکن را همچنان در اختیار داشته باشد و نتایج درخشان خود را با این تیم ادامه دهد.

تیم ملی ایران ۲۰ آبان ماه مقابل لبنان در آخرین دیدار از دور رفت بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بازی می‌کند. این تیم سپس در تاریخ ۲۵ آبان مقابل سوریه نخستین بازی دور برگشت را برگزار خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    16 20
    طارمی الان بزرگترین ستازه تیم ملی هست و اسکوچیچ وزن و کاریزمای شخصیتی لازم جهت برخورد انضباطی با بازیکنان بزرگ رو نداره. وانگهی طارمی تخلف انضباطی مرتکب نشده فقط از حرف های اسکوچیچ انتقاد کرده
    • امین IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      10 5
      درسته طارمی تخلف انضباطی مرتکب نشده ، ولی برخی از مربیان ، اگر بازیکنی در مصاحبه از آنها انتقاد کند ، او را به راحتی کنار می گذارند، حتی اگر ستاره تیمشان باشد.
    • GB ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      4 5
      فعلا که تارمی توی اروپا بازی میکنه و دست مردش هم چند برابر همین کروات اروپایی هست تیم ملی هم که یعنی زرشک ،همه توی تیم ملی بازی می‌کنند تا شناخته بشوند و بخت بهتری برای تیم بهتری پیدا کردن به همین دلیل اصلا تیم ملی جمهوری اسلامی هیچ منفعتی برای طارمی نداره
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      8 10
      تفاوت یه مربی سرراهی و دو ریالی و کیروش همین چیزها است. مثل آب خوردن رحمتی و عقیلی رو گذاشت کنار..
    • سعید IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      13 3
      خطاب به 14:33: همین مربی به قول تو دوریالی و سر راهی، ده برد پشت سر هم کسب کرده و ایران را از حذف سدن در دوره مقدماتی جام ملت ها نجات داد، کیروش در طول هشت سال حتی نتوانست یک مقام قهرمانی جام ملت ها برای ایران کسب کنه. لیاقتتان همان مربیان فوق گرانقیمت فاقد کارآمدیست.قبل از کیروش هم به جام جهانی رفته بودیم
    • US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      10 0
      مربی‌ دو ریالی؟ واقعا که لیاقت شما همان راننده اتوبوس قالتاق است که میلیردها بالا کشید و روزانه تحقیر تان میکرد و وقتی‌ تیم ٔگل میخورد دیگر توان برگشت نداشت و در مقابل ژاپن و لبنان له شد و در جام جهانی‌ هیچ غلطی نکرد.
  • ایراندوست IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    5 7
    جناب دراگان اسکوچیچ : من جای تو بودم این " طارمی طغیانگر" را حداقل برای مدتی نیمکت نشین یا سکو نشین میکردم تا قدر عافیت را بداند. خوشبختانه تیم ملی به اندازه کافی فوروارد دارد او هم آش دهن سوزی نیست. بدون طارمی هم صعود ایران قطعی است. کارلوس کیروش در نبود اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت توانست در کره جنوبی این تیم را شکست دهد و به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند در آن زمان مهره کلیدی کارلوس کیروش اشکان دژاگه بود که یک سر و گردن از تمام بازیکنان تیم ملی بالاتر بود همان بازیکنی که در مقابل آرژانتین رویش خطای پنالتی شد و داور نگرفت.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 1
    بهترین تنبیه برای ایشان وردو به زمین دقیقه نود
  • علی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    2 0
    این روش یعنی بازیکن سالاری و کنترل تیم از دست اسکوچیچ خارج میشه بایستسی با طارمی محکم برخورد بشه .بایدنظم و انضباط در تیم ملی بالاتر از نام و معروفیت بازیکن باشه.
  • عرش IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    موضوعات و مضامین اقتصادی سایت طلا، تنش زا و حاوی مطالب اقتصاد لیبرالیستی غربی و طاغوتی دارد...
  • سیامک IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    1 0
    تیم ملی با اراده بازیکنان و کریم آقا و جناب هاشمی نسب تا الان موفق بوده.همین.ضمن احترام به آقای اسکوچیج،ایشان کلاس سرمربی گری تیم ملی را در هر کجای دنیا نداره.ایشون کلاس سرمربی گری تیم های باشگاهی دسته اول را دارد.همین.چقد مردم میگن اینو.ولی کسی گوش نمیده.تیم ملی سرمربی تراز اول که هیچ سرمربی حداقل مقتدر و خوبی نداره.حداقل از مربی های داخلی مثل علی دایی،امیر قلعه نویی،...استفاده میشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس