کد خبر 1288358
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
واردات خودرو نمایه

سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو گفت: برخی از ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در مجموعه خودروسازی علی الخصوص سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت باعث بحران در این صنعت شده است.

به گزارش مشرق، سید علی موسوی دبیر و سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو، اظهار داشت: عدم مدیریت جهادی و دست بردن دولت‌های قبل در جیب خودرو سازها سبب بحران موجود در صنعت خودروسازی کشور می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

پازل حذف قرعه‌کشی خودرو

وی با اشاره به استقرار هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در کارخانه‌های خودروسازی با هدف افزایش کیفیت و رضایت مردم گفت: متاسفانه در چند سال اخیر دیدگاه مردم نسبت به صنعت خودرو کشورمان و نیز مدیران و کارکنان خودروسازی منفی شده و این عامل سبب دلسردی و عدم روحیه جهادی در کارگران و مدیران میانی این صنعت است.

سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو تصریح کرد: با اینکه صنعت خودرو سازی می‌تواند به عنوان پیشران صنعت و اقتصاد کشور عمل کند ولی برخی از ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در مجموعه خودروسازی علی الخصوص سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت باعث بحران در این صنعت شده که البته در این میان نقش تحریم‌ها نیز عامل فزاینده‌ای بوده است.

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با ورود جدی مجلس و همت دولت محترم و وزیر پرتلاش صمت این صنعت شکوفا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    حلبی سازایی که مدیران خودشون از خودروی اروپایی استفاده میکنن و حلبی به مردم با قیمت گزاف میفروشن.این کجاش دلسردی پولش میبره.چاره کار نخریدن حلبی
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    خودروساز ناراضی .دولت ناراضی مردم ناراضی فقط برنده های خریدار راضی.این چه روشی است.چرا سود بالا نه خودرو ساز بهره ببرد نه دولت ونه مردم.دولت تولید را گرفته دهدرصد زیر قیمت روز بازار عرضه کند .هر روز شاهد ارزانتر شدن خواهیم بود .سود یادر جیب دولت میرود یا نصیب خودروساز میشود تابتواند در کیفیت ان تلاش کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس