کد خبر 1288203
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
شهرداری تهران نمایه

عضو شورای شهرتهران گفت: در دوره جدید از ظرفیت‌هایی که طی دوره‌های قبل از شهرداری تهران خارج شده بودند، به شهرداری برگردانده می‌شوند.

به گزارش مشرق، «احمد صادقی» عضو شواری شهر اسلامی با اشاره به صحبت‌های روز گذشته شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر گفت: امروز آقای زاکانی به انتصاب شهرداران جدید اشاره کردند و توضیح دادند شهرداران چطور انتصاب می‌شوند و انتصاب‌ها بر اساس شاخص‌ها و کاملاً علمی بوده است. گزینه‌های شهرداری به کانون ارزیابی معرفی شدند و از بین آن‌ها بهترین‌ها برای سمت شهرداران مناطق تهران انتخاب شدند.

ببینید:

فیلم/ واکنش شهردار تهران به حواشی مریضی اخیرش

احمد صادقی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها با اهدافی خاص و در جهت مشغول کردن مدیریت شهری اخبار کذب را منتشر می‌کنند توضیح داد: برخی رسانه‌ها بین مردم شبهه افکنی کردند که نیروهای شهرداری و به خصوص شهرداران مناطق را از نیروهای خارج از شهرداری تهران انتخاب کرده‌اند در حالی که می‌توانستند شهرداران را از بین نیروها و کارمندان شهرداری تهران انتخاب کنند.

وی به انتصاب شهردار منطقه ۲۰ اشاره کرد و گفت: مثلاً این شبهه افکنی ها درباره انتصاب شهردار منطقه ۲۰ در رسانه‌های و فضای مجازی این طور مطرح شد که با وجود کارمندان شهرداری تهران چرا باید شهردار استان سمنان که دوره‌ای هم شهردار کاشان بوده است، باید در سمت شهرداری منطقه ۲۰ قرار بگیرد؟ چرا از ظرفیت‌های نیروهای شهرداری تهران استفاده نمی‌شود؟

عضو شورای شهر در پاسخ به این رسانه‌های شبهه افکن و فضاهای مجازی گفت: این رسانه‌ها یا به دلیل بی اطلاعی این گفته‌ها را منتشر می‌کنند و یا غرض ورزی‌های سیاسی در کار است. این در حالی است که شهردار منطقه ۲۰ در دوره‌های قبل جزء کارمندان شهرداری تهران بوده است، حتی دوره‌ای معاونت شهرداری منطقه ۲۰ را برعهده داشته و همچنین قائم مقام شهرداری بوده است. در دوره‌های قبل وقتی از ظرفیت وی در شهرداری تهران استفاده نشد به عنوان شهردار کلان شهر سمنان به کار گرفته شد. حالا وقت آن است از نیروهایی که قابلیت دارند و در دورهای قبل در امور مدیریتی شهرداری تهران کنار گذاشته شدند استفاده شود.

عضو شورای شهر با اشاره به اهمیت یکپارچگی شورای شهر و مدیریت شهری تهران گفت: این رسانه‌ها با این غرض ورزی‌های سیاسی نمی‌توانند اختلافی بین شورای شهر و بدنه شهرداری ایجاد کنند. امروز اعضای شورا در صحن شورا تذکر دادند که هیچ اختلافی بین شهرداری و شورای شهر وجود ندارد. شاید تضارب آرا وجود داشته باشد. شورای شهر و شهرداری در کنار یکدیگر بهترین تصمیم گیری‌ها را خواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    تنها الگوی انصاب مدیران
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    برحسب لیاقت تجربه تعهد تخصص سواد و از همه مهمتر آشنایی قبلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس