انفجار یک خودرو در رباط کریم با ۶ سرنشین

رئیس سازمان آتش نشانی رباط کریم از انفجار یک خودرو با ۶ سرنشین در این شهرستان خبر داد و گفت: علت حادثه دستکاری مخزن گاز «سی.ان.جی » بوده است.

به گزارش مشرق، حمید رزاقی، از انفجار و حریق یک خودروی پژو در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: شامگاه سه شنبه این حادثه به ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه خودروی مذکور حامل ۵ سرنشین و یک راننده بوده است گفت: این افراد خوشبختانه از حادثه انفجار هولناک خودرو پژو حین حرکت در رباط کریم با هوشیاری راننده و حضور به موقع نیروهای آتش نشانی نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی رباط کریم علت حادثه را دستکاری سیستم سوخت رسانی اعلام کرد و عنوان داشت: این خودرو دارای مخزن گاز «سی. ان. جی» بوده که متأسفانه به علت دستکاری افراد غیر متخصص دچار نشت گاز و انفجار شده است.

رزاقی تاکید کرد: با توجه به کارشناسی‌های انجام شده، همه موارد انفجار در این گونه خودروها مربوط به دستکاری در آنها بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پیمان IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    7 0
    خواهشا زمانیکه این اخبارو منتشر میکنید جزئیات بیشتری اعلام کنید تا بجای اینکه استرس بگیریم به فکر جلوگیری از اینگونه اخبار ناگوار باشیم
    • ho3ein021 IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      2 0
      وقتی سر خود سیستم سی ان جی رو دست نزنی که دیگه ترس نداره، استرس نمیگیری
  • Ahmad IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    عواملش هم اجناس بی کیفیت تولید داخل هست که دم به دم همش خراب میشه یکسر باید جای یه تعمیرکار باشی با این اجرتهای بالا لطفا فکری برای این لوازم سی ان جی تولید داخل کنید که من هم که از طرف اسنپ گازی کردم گرفتارشم یکسره نشتی داره رگلاتورش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس