کد خبر 1288070
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
الهامی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: گلی که امروز به فجر سپاسی زدیم در زمین نامساعد ورزشگاه ساری اتفاقی بود.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: قبل از هر چیز به آقای کلانتری بابت تیم خوبی که ساخته تبریک می گویم. این تیم بسیار جوان، منظم و فیزیکی بازی کرد. روز گذشته هم گفتم که بازی سختی داریم و نتایج دیگر بازی ها هم صحبت های دیروز من را تائید می کند.

وی افزود:بازی های هفته اول بسیار سخت است و در این تورنمنت طولانی همه خود را تجهیز کردند. همه تیم ها نزدیک به هم هستند و بردن سخت و نباختن آسان شده است.

سرمربی نساجی ادامه داد: از اینکه روز اول را با برد شروع کردیم خوشحال هستم چون این موضوع از نظر شخصیت تیمی به ما کمک می کند. دست تک تک بچه های تیمم را می فشارم و از آنها ممنون هستم. آنها در زمینی که اصلا کیفیت مناسب نداشت جانانه بازی کردند. همین که در این وضعیت زمین توانستیم برنده شویم جای خوشحالی دارد. امیدوارم به همان مسیری را که ترسیم کردیم با هم ادامه بدهیم.

وی در خصوص اعتراضات دو تیم به داوری گفت: شاید در شرایط بازی اعتراض هایی شد ولی مهدوی بسیار خوب سوت زد. بازی امروز کمی فیزیکی بود و زمین هم اجازه بازی خوب را به دو تیم نداد و داور بازی را خوب مدیریت کرد و در تمام صحنه های بازی نزدیک بود.

الهامی در خصوص فشار فجر سپاسی به نساجی در نیمه دوم گفت: من اشاره کردم که تیم ها به هم نزدیک هستند. زمینی که ما بازی می کنیم به نوع فوتبال ما نمی خورد. متاسف هستم که استان  مازندران این همه قهرمان المپیکی دارد و مایه افتخار ورزش قهرمانی کشور در دنیا است ولی وضعیت تربیت بدنی این استان به شکلی است که یک زمین در آن نداریم. زمین قائمشهر زیر کشت رفته زمین ساری چرا باید اینگونه باشد؟

سرمربی نساجی گفت: به آخرین مصاحبه فصل گذشته من دقت کنید، نه بر سر مبلغ حرف زدم و نه شرطی داشتم، فقط گفتم زمین ورزشگاه وطنی را آماده کنید. وقتی ما زمین صاف نداریم من هیچ کاری نمی توانم بگویم. صادقانه می گویم گل امروز ما روی اتفاق بود. نوع فوتبال و کیفیت ما که مد نظر من است در این زمین جوابگو نیست. واقعا نمی دانم باید چه کاری انجام بدهم چون خسته شدم. همه تیم ها دچار اشتباه نمی شوند که ما مثل امروز گل بزنیم.

وی تاکید کرد: ما باید ۱۰ موقعیت گل داشته باشیم. امروز توپ گیر می کرد، سر می خورد و بخشی از زمین هم چاله داشت. فجر حق دارد از این زمین نارحت باشد. آنها امروز می روند و دیگر در اینجا بازی ندارند ولی ما باید ۱۴ بازی دیگر در این زمین انجام بدهیم. حرفم را باید به چه کسی بگویم؟ به شهردار، امام جمعه، استاندار یا رنگرز؟ این حرف های من تهدید نیست بلکه خواهش  و التماس است. لطفا به ما یک زمین صاف بدهید. چطور می شود در سیرجان و رفسنجان با هم در ۲-۳ ماه زمین هایشان را درست کنند ولی ما نمی توانیم. مگر مازندران جز ایران نیست؟

الهامی ادامه داد: چطور تیم های دیگر از بودجه دولتی استفاده می کنند ولی ما نمی توانیم؟ درست است ما خصوصی هستیم ولی چیز زیادی نخواستیم.   ساختار ورزش همگانی در استان باید آماده باشد، مگر استادیوم آزادی را باشگاه های پرسپولیس و استقلال ساخته اند؟ مگر نقش جهان را سپاهان ساخته است؟ آنها در حال استفاده هستند و مشکلی هم ندارند. به خدا اگر اعلام کنند در استادیوم ها تماشاگر بیاید ما هم از هیچ تیمی حتی از استقلال و پرسپولیس کم ندارد. دو شب بود که واقعا نمی خوابیدم چون می دانستم زمین کیفیت ندارد. نتیجه هم اگر با فوتبال خوب نباشد دو ریال نمی ارزد.

 وی در پاسخ به این سوال که شجاعی تیم را خوب رهبری کرد و اینکه آیا از وی راضی است یا خیر گفت: زمانی که اسکوچیچ به ایران آمد از او حمایت کردم. از این مربی خواهش می کنم برخی مسائل را کنار بگذارد. الان هم اعتقاد دارم اسکوچیچ مربی توانمندی است. شجاعیِ فعلی حتی از زمانی که در تراکتور و تیم ملی بود، آماده تر است. شما امروز دیدید چقدر خوب بازی کرد. البته جوانان و بزرگان دیگر تیم ما هم خوب بودند اما شجاعی باید به تیم ملی دعوت شود.

سرمربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: حق او است، سن یک عدد است، رونالدو ۳۷ سال، مسی ۳۵، لواندووفسکی ۳۶ سال سن دارند. همین  مهاجم الهلال که ۲ گل به پرسپولیس زد ۳۷ سال سن داشت. اینکه بگویم شجاعی از بقیه سرتر بود نه ولی او یک برند ملی است و حق دارد به تیم ملی دعوت شود. اگر شجاعی این مدلی بازی کند بعد از همه بازی ها این موضوع را می گویم که او باید دعوت شود. تیم ملی مال شخص نیست و برای مردم ایران است.

الهامی در خصوص اینکه نساجی یکی از تیم هایی است که از نبود هوادار ضرر می کند گفت: یکی از تیم ها نه، نساجی تنها تیمی است که از نبود هوادار ضرر خواهد کرد. ما تنها تیمی هستیم که از حضور تماشاگرانمان در بازی های خانگی محروم هستیم. هیچ تیمی این شرایط را ندارد. تراکتور ۲ زمین دارد ولی ما نه زمین داریم و نه تماشاگر. هواداران ما یار دوازدهم نیستند بلکه یار اول تیم ما هستند. آنها به معنی واقعی هوادار هستند. شرایط استادیوم وطنی به شکلی است که در هیچ کجای ایران وجود ندارد حتی در استادیوم آزادی با ۱۰۰ هزار هوادار! هواداران ما می دانند چه زمانی به تیمشان کمک کنند. حالا ما غیبت تماشاگران را تحمل می کنیم ولی حداقل زمین مان را درست کنید.

وی تاکید کرد: سرسبزترین استان ایران زمین چمن ندارد. این موضوع در دنیا خنده دار است. من به عنوان مربی نساجی از هوادارانمان معذرت خواهی می کنم ولی می دانم دعای آنها بدرقه راه ما است. ما عرضه اینکه بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم را نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس