کد خبر 1287956
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
بنیامین

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل «یونیورسال» راه یافت.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی انیمیشن «بنیامین» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل «یونیورسال» راه یافت.

فیلم سینمایی «انیمیشن» که در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان اصفهان اولین موفقیت‌های خود را آغاز کرد اینک به صورت رسمی به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل «یونیورسال» راه یافت.

این جشنواره که از سال ۲۰۰۷ کار خود را آغاز کرده هر ساله در یک کشور اروپایی یا آمریکایی برگزار می‌شود اما مرکزیت آن شهر نیویورک آمریکاست که روزهای ۲۹ و ۳۰ اکتبر برابر با ۷ تا ۸ آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اکران «بنیامین» برای آمریکایی‌ها

پیش از این فیلم سینمایی «بنیامین» در جشنواره‌های بین‌المللی انیمیشن و کارتون سئول (سیکاف ۲۰۲۱)، زوما در نیجریه، کووتو در تانزانیا و انیمافیلم در کشور آذربایجان انتخاب شده بود و در تانزانیا برنده بهترین فیلم داستانی و برنده بهترین کاراکتر انیمیشن شد.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» که پخش بین‌المللی آن در اختیار گروه عماریار و شرکت فیلمارکت (به مدیریت سونیا سرلک) است، همچنین برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی کشور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده بود.

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: «خرابکاری آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر…»

انیمیشن سینمایی «بنیامین» محصول موسسه پویانمایی «آینده‌نگار» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است.

منبع: سینما پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس