کد خبر 1287700
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
رقم سیتی برای فروش استرلینگ به بارسلونا

منچستر سیتی برای فروش ستاره نیمکت نشین خود به بارسلونا ۸۰ میلیون یورو می خواهد و این باعث شده تا این انتقال غیر ممکن شود.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، رحیم استرلینگ بازیکنی است که بارسلونا برای تقویت خط حمله خود او را در نظر گرفته است.

استرلینگ تا سا ۲۰۲۳ با منچستر سیتی قرارداد دارد. باوجود آنکه این بازیکن به خاطر درخشش فودن جایگاه خود را در ترکیب اصلی سیتیزن ها از دست داده است با این حال سران باشگاه به راحتی حاضر به فروش این بازیکن نیستند.

مارکا در  ادامه رقم فروش استرلینگ را اعلام کرد و نوشت: سران سیتی برای فروش استرلینگ به بارسلونا ۸۰ میلیون یورو می خواهند و این باعث می شود تا احتمال این انتقال بسیار بعید باشد.

بارسلونا به خاطر مشکلات مالی نتوانست مسی را حفظ کند و بسیار بعید و دور از انتظار است که بتواند این رقم را برای جذب استرلینگ نیمکت نشین پرداخت کند.

منچستر سیتی جزو ثروتمندترین باشگاه های اروپایی است و به همین خاطر به راحتی بازیکنان خود را با رقم های پایین از دست نمی دهد و این کار آبی اناری ها را سخت کرده است.

اریگ گارسیا درحالی از سیتی به بارسلونا پیوست که اعلام کرده بود قراردادش را تمدید نخواهد کرد با این حال سران سیتی بعد از دریافت ۲۰ میلیون یورو با جدایی این بازیکن موافقت کردند و اجازه جدایی مجانی را به او ندادند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس