کد خبر 1287511
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
چه کسی کارگزار ۵۰۰ میلیاردی استقلال را مطرح کرد؟/ سنگِ بزرگِ مخالفان آجورلو پیش پای مدیرعامل آبی‌پوشان

بعد از اختلافات بوجود آمده بین مدیران باشگاه استقلال و های وب، حواشی مربوط به فسخ قرارداد با کارگزار اقتصادی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، یکی از اولویت‌های مهم مدیرعامل باشگاه استقلال پس از شروع به کار در این مجموعه اصلاح قرارداد منعقد شده میان باشگاه و کارگزار فصل گذشته آبی‌پوشان بود.

مصطفی آجورلو که یقین داشت میزان واقعی درآمدزایی از برند باشگاه استقلال با رقم قرارداد مذکور اختلاف بسیار زیادی دارد از همان روزهای نخست با به کارگیری تیم حقوقی روش‌های تعدیل رقم قرارداد و اطلاح قرارداد فی مابین را در دستور کار خود قرار داد، اما مقاومت مدیران کارگزار مذکور مانع از ایجاد تغییرات در متون قرارداد شد به همین دلیل وی در ملاقات با اعضای مجمع باشگاه مخالفت خود با ادامه همکاری استقلال با این مجموعه اقتصادی را عنوان و تاکید کرد به همان میزان که برند باشگاه رقیب از این محل درآمدزایی می‌کند باید باشگاه استقلال نیز دریافتی داشته باشد.

پس از پیگیری‌ها حقوقی سرانجام فرایند فسخ قرارداد انجام شد، اما تأخیر در این اتفاق باعث شد معرفی کارگزار جدید با وقفه رو به رو شود، اتفاقی که سبب شد مدیران جدید استقلال در وعده پرداخت پول به بازیکنان و کادرفنی تأخیر داشته باشند، اتفاقی که با اعتراض بازیکنان همراه شد، اما در نهایت عصر امروز قرارداد مذکور با نظر وزارت ورزش و جوانان فسخ شد و حالا استقلال باید از کارگزار جدیدش رونمایی کند.

در شرایطی که مدیران استقلال در اندیشه رونمایی از کارگزار جدید هستند، خبری در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود که مصطفی آجورلو عنوان کرده کارگزاری ۵۰۰ میلیاردی برای استقلال در نظر دارد، در حالی که هیچ مستندی دال بر بیان این موضوع به صورت رسمی و خبری وجود ندارد و صرفاً برخی شنیده‌ها منبع این خبر بوده است!

انتشار این خبر شاید باعث خوشحالی هواداران استقلال باشد، اما انعکاس وسیع این گمانه زنی بدون شک تیم مدیریتی جدید باشگاه را زیر فشار خواهد برد تا بعدها منتقدان با استفاده از این ماجرا بتوانند مطالبه کارگزار ۵۰۰ میلیاردی را از تیم جدید مدیریتی در باشگاه استقلال داشته باشند!

حالا باید دید چه کسی این خبر را برای اولین بار در رسانه‌ها مطرح کرده و از قول آجورلو چنین مطلبی را عنوان داشته است، در حالی که رسانه‌های رسمی باشگاه و اعضای هئیت مدیره استقلال هیچ اظهارنظری پیرامون این ماجرا نداشتند و بعید است آن‌ها حتی بعد از عقد قرارداد جدید هم چنین مسأله‌ای را عنوان کنند!

برخی هواداران باشگاه استقلال در مقطع کنونی این فرضیه را مطرح می‌کنند که طرح چنین مساله‌ای قطعاً با یک سناریوی از پشت طراحی شده صورت گرفته تا در ادامه کار منتقدان آجورلو با دستاویز قراردادن این موضوع بتوانند مقدمه انتقاد از تیم مدیریتی جدید را فراهم آورند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس