کد خبر 1287429
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱
توقف تولید مرسدسAMG GT

با معرفی و عرضه مدل Black Series انتظار این را داشتیم که این مدل به پایان کار خود رسیده باشد.

به گزارش مشرق، طبق گزارش های داخلی مرسدس بنز این شرکت در پایان ماه دسامبر به طور کامل تولید مرسدس AMG GT را متوقف خواهد کرد. با معرفی و عرضه مدل Black Series انتظار این را داشتیم که این مدل به پایان کار خود رسیده باشد.مرسدس AMG GT ششمین محصول از مرسدس بنز است که نسخه Black Series آن نیز تولید شده است. در حال حاضر مرسدس بنز دیگر هیچ گونه سفارشی برای این محصول چه در مدل کوپه و چه در مدل رودستر دریافت نمی‌کند و قصد دارد تا نسل جدید SL را به بازار عرضه کند. SL تنها به صورت سقف تاشو یا همان رودستر تولید خواهد شد.

مرسدس AMG GT به عنوان جانشین SLS معرفی شد و به نوعی دومین سوپرخودرو GT مدرنی بود که مرسدس بنز تولید کرده است. پیش از این مرسدس با همکاری مک لارن سوپرخودرو SLR را به بازار عرضه کرده بود.این محصول توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار پیدا کند و رقیب سرسخت ۹۱۱ های پورشه شود و حتی به رقابت با دیگر محصولات سوپراسپرت بازار از جمله فراری و مک لارن رفت.

در حال حاضر نیز مدل Black Series به عنوان سریع ترین خودروی تولید انبوه جهان در پیست نوربرگ رینگ آلمان شناخته می‌شود.در حال حاضر مشخص نیست که مرسدس برنامه‌ای برای جایگزینی این سوپراسپرت GT دارد یا خیر.

نسل جدید SL یک محصول لوکس با ویژگی های کلیدی AMG GT خواهد بود و از این نظر توانایی های بیشتری به نسبت نسل قبلی خود خواهد داشت.

در سوی دیگر بخش AMG سخت مشغول برنامه ریزی برای تولید ابرخودرو خود یعنی AMG One است که قرار است از سال آینده میلادی روانه خطوط تولید شود.مرسدس تنها ۲۷۵ دستگاه از این ابرخودرو را تولید خواهد کرد که همگی آنها با برچسب قیمت پایه ۲.۲۷ میلیون یورو به فروش رسیده است. این ابرخودرو از قوای محرکه مشابه با خودروهای فرمول ۱ مرسدس بنز بهره می‌برد.

توقف تولید مرسدسAMG GT +عکس

توقف تولید مرسدسAMG GT +عکس

توقف تولید مرسدسAMG GT +عکس

توقف تولید مرسدسAMG GT +عکس

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    3 1
    حیف شد میخواستم یه دوجین بخرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس