کد خبر 1287231
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸
چربی‌سوزی را با این تمرین تجربه کنید

جرمی اتیر، مربی رشته تناسب اندام، برنامه تمرینی و رژیم را که برای کاهش چربی و لاغری در ۶ هفته کارایی دارد را به اشتراک گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از یاهو نیوز اتیر، توضیح می‌دهد که ۲ تفاوت اصلی بین یک دوره کوتاه مقطع و یک دوره کوتاه معمولی این است که آن‌ها به‌طور معمول در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری رخ می‌دهد و اغلب غذاهایی با کسر کالری بیشتر را شامل می‌شود.

وی می‌گوید: به‌ طور معمول هدف شما از دست دادن چربی به میزان حدود ۰.۵ تا حداکثر یک درصد از وزن بدن خود در هفته خواهد بود. ایده این رژیم سریع و در عین حال تهاجمی این است که شما می‌توانید بدون از دست دادن ماهیچه‌ها و احساس خستگی که در صورت ادامه بیشتر آن ایجاد می‌شود، به‌ سرعت چربی را از بین ببرید. دررواقع  یک دوره کوتاه مقطع برای دستیابی به اهداف کاهش وزن کوتاه‌مدت به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مشکل دوره‌های کوتاه مقطع این است که بسیار دشوار می‌توان به آن‌ پایبند بود و حتی اگر بتوانید از پس آن بربیایید، به‌ دلیل تغییراتی که بدن شما در طول این دوره تجربه می‌کند، بازگشت تمام چربی‌هایی که از دست داده‌اید، به محض اتمام کار بسیار آسان می‌شود.

اتیر پس از به اشتراک گذاشتن وعده‌های غذایی و تمرینات معمولی که در طول دوره کوتاه مقطع خود استفاده می‌کرد، می‌گوید: مهم است که پس از آن دوره ۶ هفته‌ای چه کاری باید انجام داد تا از حفظ کاهش وزن خود، اطمینان حاصل کنید.

وی بیان می‌کند: ۲ عامل باعث بازگشت سریع چربی می‌شود. علاوه بر این کاهش شدید فعالیت‌ها یا قطع کامل آن پس از دوره کوتاه مقطع نه تنها به این معنی است که من هر روز کالری کمتری می‌سوزاند بلکه داده‌هایی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد سطوح پایین‌تر فعالیت، تنظیم گرسنگی را دشوارتر می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس