کد خبر 1287187
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات مجری تایوانی درباره ایران را منتشر کرد.

ایران با قدرت پهپادی خود به دنبال تغییر ساختار امنیتی خاورمیانه است...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • احمد رضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    5 0
    چرا درست صحبت نمی کنن؟!
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      10 0
      باید رایزن فرهنگی ایران به این مطالب یکطرفه و دروغ اعتراض کند. اراجیف امریکایی ها را دوباره تکرار میکنند و ذهن مردم دنیا را منحرف میکنند. برای مثال نمی گویند با پهباد های جاسوسی امریکایی در سرزمین ایران برخورد شده و این امریکا بوده که حاکمیت ایران را نقض کرده و یا نمی گویند عربستان به یمن حمله کرده و موجب کشتار و قحطی و محاصره میلیون ها نفر زن و کودک و غیر نظامی است و هزاران بار یمن را بمباران کردند و در مقابله با انها مردم یمن دفاع میکنند. و یا بر اساس کدام سند ادعا میکند پهباد یا موشک ایرانی عربستان را هدف قرار داده ؟ گفته امریکایی ها ؟ گفته عربستان متجاوز ؟ سفارتخانه های ایران باید خط مقابله با تهاجم خبری باشند که متاسفانه....
  • رهام حسامی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    12 0
    من عاشق پهپاد و هر هواگردی هستم .وقتی دینامیک و پایداری را میبینی و اون تراست پیشرانه و طراحی ایرودینامیک و ایرفویلها ررا میبینی واقعا نمیشه وصف کرد.اصلا ساخت چنین پرنده هایی لازمه مصارف علمی پژوهشی زیاده داره.
  • .. IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    9 1
    امریکا و غرب،یک نقشه دارن،که برای دشمنان خود اجراء میکن! مثلا برای ما امارات و آذربایجان و ... رو کار میکنند! که عده روی فریب بدن،که این چقدر خوبن و ثروتمند! برای چین،تایوان! و ... برای مکزیک! کالیفورنیا! تگزاس ! و برای کشورها دیگه نقشه مشابه رو اجراء میکند! (جالبه اکثرا،قبلا خاک کشور هدف بودن ..! )
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    9 0
    میگم این عزیزان به جایی از خودشان فلفل تند میمالنند و میزنند یه مقدار هیجان زده و هول بود بنده فلانی شاید ... ولی در کل بخش کوچکی از قدرت ایران و اسلام ناب محمدی و مردممان و امت و ملتمان را گفت ...
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    5 1
    میگم این عزیزان به جایی از خودشان فلفل تند میمالنند و میزنند یه مقدار هیجان زده و هول بود بنده فلانی شاید ... ولی در کل بخش کوچکی از قدرت ایران و اسلام ناب محمدی و مردممان و امت و ملتمان را گفت ...
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    4 0
    اینها ایران هراسی میکنن نه تعریف از ما.اعتراف به اقتدار نظامی خوبه اما این توله سگ بیشتر ی تصویر شرورانه از ایران ارائه کرد.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 0
    ایران با پهپاد دنبال این موضوع نیست ....بلکه با منظومه ای از ماهواره میخواد اینکار بکنه....
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    8 9
    ترکیه و اسراییل و چین بازار پهپاد را به دست گرفته اند و ایران هم بازار لاف و دروغ را به دست گرفته است
    • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      1 2
      ببین دروغ های ما به تنهایی اونقدر عظمت دارن که نسخه های ضعیفشون تونستن از بین تعداد زیادی سامانه های دفاع هوایی رد بشن و صنایع نفتی عربستانی ها رو با موفقیت بزنن. اگه دروغ نبودن که الان چیزی به اسم اسرائیل یا غربستان وجود نداشت که. ما دروغامون انقدر همرو ترسونده؛ اگه راست بگیم که همینا که گفتی خودشون رو خیس هم میکنن.(خلاصه بگم که اونی که خودشو به نفهمی بزنه، هیچ کسی نمیتونه بهش چیزی بفهمونه)
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    3 3
    خوش بحال ما! كلكسيوني از تحريم و مصيبت رو تحمل مي كنيم كه سر آمريكا در غرب آسيا گرم باشه كه اربابان چيني و روسي بدون مزاحمت آمريكا سيادت خود در جهان را گسترده تر كنند.جالب اينجاست كه حتي براي حفظ منافع خودشان هم حاضر به فروش تسليحات و يا گسترش تجارت با ايران نيستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس