آرامش بعد از طوفان در بیروت!

الجزیرة با انتشار چند عکس از آرامشی که پس از یک روز خونین به بیروت بازگشته، خبر داد.

به  گزارش مشرق، بعد از گذشت یک سال و چند ماه از انفجار بندر بیروت که در یک چشم برهم زدن ۲۲۰ خانواده داغدار، حدود ۷۰۰۰ نفر مجروح (که اسمش جراحت است و معلوم نیست چه فاجعه‌هایی برای افراد به بار آورده باشد!)، ۱۱۰ نفر مفقود (که خدا می‌داند در آن شدت انفجار و تصاویری که منتشر شد و افرادی مانند ذرات در هوا معلق بودند، چه به سرشان آمد یا موج انفجار، با حافظه‌شان چه کرد که شاید مسیر برگشت را گم کردند و عاقبتشان نامعلوم شد!) و ۳۰۰ نفر بی‌خانمان شدند، در پنجشنبه گذشته (۱۴ اکتبر) افرادی برای اعتراض به عملکرد طارق بیطار، قاضی رسیدگی کننده به این انفجار در برابر دادگستری تجمع کرده بودند که باز هم عده‌ای به صورت ناشناس به سمت تظاهرکنندگان هوادار دو حزب شیعه حزب الله و امل تیراندازی کردند و داغ روی داغ گذاشتند.

صلیب سرخ لبنان اعلام کرد که تعداد کشته‌ها علاوه بر ده‌ها مجروح به ۷ نفر رسید.

الجزیرة با انتشار چند عکس از کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌های بیروت، از آرامش بعد از طوفان این شهر خبر می‌دهد؛ متأسفانه گویی مردمان بیروت به این طوفان‌های لحظه‌ای و از دست رفتن زندگی‌شان در یک آن واحد، خو گرفته‌اند!

آرامش بعد از طوفان در بیروت!

آرامش بعد از طوفان در بیروت!

آرامش بعد از طوفان در بیروت!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    5 0
    این آسوری ها در طول تاریخ شش هزار ساله منطقه، قومی بوده اند که به تمدن ها حمله می‌کردند و تا نفر آخر می کشتند و می‌ نشستند به جای آنها. الان هم همینه. مسیحیان مارونی همان آسوری های لبنان هستند.
    • ایرانی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 1
      خوب کاری میکنن اولین ساکنان لبنان اینها بودن سنی و شیعه و مارونی و.... باید بار ببندن و گم شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس