کد خبر 1285654
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
رییس جمهور رئیسی نمایه

رئیس جمهور اسلامی ایران شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش مشرق، رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم در سفر یک روزه‌ای که به استان فارس داشت در ابتدا به شهرستان مرودشت رفته و علاوه بر اینکه از کارخانه آزمایش بازدید کرد، به روستای کناره در این شهرستان رفت و مسائل و مشکلات مردم را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ رئیس جمهور به منتقدان سفرهای استانی دولت

در ادامه سفر رئیس جمهور به تخت جمشید رفت و پس از آن نیز با حضور در مناطق حاشیه‌ای شیراز با مردم دیدار کرد. پس از آن نیز رئیس جمهور به حافظیه رفت و بعد از آن نیز به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) مشرف شد.

تقدیر از قهرمانان المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی کشتی یکی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور بود پس از آن آیت الله رئیسی در میان مردم، نخبگان و علمای استان فارس سخنرانی کرد.

رئیس جمهور پس از این دیدار به شورای اداری رفت و در آخرین برنامه در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. پس از این دیدار نیز رئیس جمهور و هیئت همراه استان فارس را به مقصد تهران ترک کرد.

رهاورد سفر یک روزه رئیس جمهور تصویب ۱۰۰ طرح اولویت دار و اختصاص شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای اتمام عملیات اجرایی این طرح‌ها بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 0
    اقای رئیسی دنیا دنیا نیست که بخواهی هعی برید سر بزنید بهتر روی تمام پروزه های بزرگ و ملی یک دوربین نصب کنید از راه دور نظارت کنید البته سفر ها هم انجام بشه ولی مردم دلخوشی ندارند شرایط گرانی مسکن لوازم خوراک نیاز های اولیه نه لاکچری کمر مردم خم کرد
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    باز جمعه شد شاید این جمعه بیاید شاید
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    چرا؟ مشکلی پیش آمده بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس