کد خبر 1285411
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
مردم حتما واکسن کرونا تزریق کنند

وزیر بهداشت گفت: به مردم تاکید می کنیم که حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و الان وقت تزریق واکسن است. از مردم می خواهیم که عادی انگاری نکنند و شیوه نامه های بهداشتی را فراموش نکنند.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌های جنوبی فارس سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) لارستان اظهار داشت: مردم نباید تصور کنند که در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد، اما از ابتلای افراد به کرونا ممکن است جلوگیری نکند.

بیشتر بخوانید:

مراقب چاشنی سرمای هوا در پیک ششم باشیم +نقشه و نمودار

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سفرهای استانی دولت هر هفته انجام می‌شود و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مشکلات و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع بندی و در جلسه شورای اداری استان، مطرح کنم.

وی افزود: در لارستان یکی از مهمترین نکات قابل توجه، کمک خیرین در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه سلامت است که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. بیمارستان امام رضا (ع) لارستان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های جنوب فارس است و در حال حاضر، کرونا نیز در این منطقه فروکش کرده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط دو بیمار بستری و خیلی از تخت ها، خالی بودند.

عین اللهی یادآور شد: خوشبختانه بیمارستان امام رضا (ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و داروهای مورد نیاز به مقدار کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان‌های همجوار، فراهم شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    میشه شما از پژوهشگران پزشکی و بیماریهای عفونی بپرسید آیا کسانی که واکنش شدید به پنی سیلین دارند می توانند واکسن کرونا بزنند، البته بر اساس پژوهش جواب بدهند.
  • طبا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 0
    کشوری که وزارت بهداشت فاقد قدرت نظارتی دارد، لازم نیست که مردم را به واکسن زدن تشویق کند!!! اینجانب چند روز پیش برای تزریق دوز دوم آسترازنکا به مرکز واکسیناسیون دفاع مقدس در حقانی مراجعه کردم و در آنجا با اقسام بهانه های آبکی از تزریق نوبت دوم بنده اجتناب کردند. با این دلیل که شما نوبت اولت را در حوزه شمالغرب زدی حالا هم چون سیستم ما با آن لینک نیست، دستور داده اند که نزنیم!!!! البته من یادآوری کردم که برادرم نوبت اول را در شمال زده و نوبت دوم را در تهران و چطور شهر به شهر لینک هستند ولی حوزه شمال تهران به شمالغربش لینک نیست؟ اگر واقعا این چنین باشد باید به حال این سیستم فشل در این شرایط بحرانی و حساس که جان مردم در خطر است، تنها گریست!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس