کد خبر 1285214
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
ابر بدهکاران برقی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند+ سند - کراپ‌شده

ابر بدهکاران برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌نظمی و بی‌توجهی به قانون است که همین یکی از دلایل عقب ماندگی و محرومیت کهگیلویه و بویراحمد شده است.

برای نمونه یکی از بی‌نظمی‌ها و بی‌توجهی‌ها به قانون مربوط به عدم پرداخت مطالبات دولت توسط برخی از مردم و البته بسیاری از دستگاه‌های اجرایی است.

دستگاه‌ها و اداراتی که برق و آب و گاز و تلفن و سایر خدمات را می‌گیرند و مصرف می‌کنند اما در هنگام پرداختن مطالبات خود گویی که هیچ بدهکاری ندارند و همین موجب بدهی‌های سنگین در استان شده است بدهی‌های کمرشکن که دستگاه‌ها قادر به پرداخت آن نیستند

شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد به تازگی ابر بدهکاران برقی در استان را معرفی کرده هر کدام میلیاردها تومان بدهی برق دارند و معلوم نیست چگونه و چه زمان آن را پرداخت خواهند کرد و قطعا با وجود چنین بی‌نظمی‌ها و فرار از قانون دود آن به چشن مردم خواهد رفت.

ابر بدهکاران برقی استان را که توسط روابط عمومی این دستگاه معرفی شده ببینید.

ابر بدهکاران برقی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نوید IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا براتون متاسفم از پخش این خبر اگر جای استاندار بودم یک روز بهتون مهلت نمی دادم که مدیر باشین. اخه بنده ی خدا برو ببین چرا آب فاضلاب بدهکار است، چرا شهرداری بدهکار است، چرا شرکت نفت بده کار است. مگر این ها جز دولت نیستند. این قدر آبروی خودتان را نبرید. آب فاضلاب تو حقوق مونده، شهرداری حقوق یک سری از بندگان خدا را نمی تونه بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس