کد خبر 1284990
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
قتل

کشف جسد سوخته زن و مرد سالخورده در خانه ویلایی در شرق تهران، پلیس را با معمای پیچیده‌ای ر وبه‌رو کرد.

به گزارش مشرق، عصر یکشنبه هجدهم مهر امسال مردی در حال بازگشت به خانه‌اش در یکی از خیابان‌های محله فرجام بود که متوجه شعله کشیدن آتش و دود از خانه همسایه‌اش شد. با کمک‌خواهی او، همسایه‌ها به خیابان آمده، از بالای دیوار وارد خانه شده و در را باز کردند.

مرد مستاجر در پاگرد راه‌پله‌های طبقه اول افتاده و در فاصله کمی از او زن صاحبخانه، در حال سوختن بود که اهالی با پتو او را خاموش کردند. در ادامه مشخص شد، آنها جان باخته‌اند.

تیم جنایی با حضور در محل و تحقیقات پلیسی دریافتند که مرد سالخورده که مستاجر خانه بوده، بر اثر دودگرفتگی و خفگی جان باخته است و پیرزن صاحبخانه نیز بر اثر سوختگی با بنزین جان باخته بود. یک ظرف خالی بنزین نیز در محل قرار داشت.

در ادامه به خانه مرد مستاجر رفته و با همسر او روبه‌رو شدند که به دلیل آلزایمر شدید نتوانست کمکی به کارآگاهان کند.

بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: پلیس با توجه به مرگ مشکوک زن صاحبخانه و مرد مستاجر، دو فرضیه را مطرح کرد. اولین فرضیه این‌که مرد مستاجر با زن صاحبخانه درگیر شده و بعد از آتش زدن او، خودش دچار دودگرفتگی شده و فوت کرده است.

دومین فرضیه هم قتل هر دو توسط یک غریبه بود که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    باسلام:البته خداوندجای حق نشسته وهرکس بوده رسوا وخون به ناحق ریخته کسی تاهمیشه پنهان نمی ماند- ولی نظربنده فرضیه دوم است،که مستاجربوی سوختگی ودود متوجه شده خواسته ببینه جریان چیه!؟وگرنه اگر کاراین مستاجربود لااقل بایدظرف بنزین را قایم میکردونظربنده این است مدتی کوتاه گذشته که این مستاجرمتوجه شده،هرچند که بنزین قابل اشتعال بالایی داره و ازگازوییل خیلی بدتره..که خدابازعالمه-ولی چیزی که باعث تعجب من شده این بود که در"مطلب"قبلی همسراین مستاجره گفته آلزایمر داره!؟واحتمال داره یادش دادند بگو آلزایمر دارم!؟که پزشکی قانونی باپرسش هایی متوجه خواهندشد که پیرزن راست میگه یادروغ--

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس