امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: همراهی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوبی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است.

به گزارش مشرق، سردار فریدون محمدی سقایی معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، گفت: در موضوع پدافند هوایی، قرارگاه مشترک پدافند هوایی میان سپاه و ارتش تشکیل شده است و ماموریت صیانت از آسمان و حریم هوایی کشور توسط این قرارگاه راهبری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معاون عملیات سپاه: سرشبکه‌های اسرائیل در منطقه را زیر ضربه بردیم

وی تصریح کرد: در این رزمایش تجهیزات مورد استفاده سپاه و ارتش اعم از سامانه‌های راداری، موشکی، جنگ الکترونیک، مراکز فرماندهی و کنترل و الکترواپتیک به صورت صددرصد بومی و تولید شده به دست متخصصان داخلی است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه افزود: در این رزمایش هم تمرین فرماندهی و کنترل و هم تمرین آتش سالیانه را انجام می‌دهیم و از سوی دیگر نیروهای جوان‌تر در این رزمایش شرکت دارند تا تجارب نیروهای باتجربه به جوان‌ترها منتقل شود.

سردار محمدی سقایی تاکید کرد: همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوب و مطمئنی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است که نمی‌تواند چشم طمعی به کشورمان و تعرض به آسمان ایران اسلامی داشته باشد.

وی در پایان گفت: ما امنیت حریم هوایی کشورمان را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم و هیچ تهدیدی را متوجه آسمان ایران عزیز ندانسته و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم الشان ایران شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس