آخرین وضعیت مرز ایران و آذربایجان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح آخرین وضعیت مرز مشترک ایران و آذربایجان از نشانه‌های حضور رژیم صهیونیستی در این مرز گفت.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی  در خصوص آخرین وضعیت مرزهای شمال غرب کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه مرزهای شمالی با کشورهایی همچون آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان و در حوزه دریایی نیز با قزاقستان و روسیه هم مرز است.

وی تصریح کرد: ما تقریباً مرزهای حوزه شمال را در منطقه آرام می‌بینید لیکن اتفاقی الان در آذربایجان افتاده و یک فتنه را تحمیل کرده است.

وی گفت: البته حق آذربایجان بود که بخشی از مناطقی را که اشغال شده بود آزاد کند؛ ما هم به آزادی مناطق اشغالی خوشحالیم و هیچ وقت هم مناطق اشغالی را تایید نکردیم و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی و جمهوری اسلامی همین است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به وضعیت کنونی در مرز آذربایجان پرداخت و تصریح کرد: اتفاقی که الان افتاده قدری روابط را کمتر کرده و انتظار است که بر اساس تجارب و نتایج مثبتی که در مرزها بود باز مرز آذربایجان برگردد.

سردار رضایی، استراتژی نظام را تعامل سازنده و رعایت حقوق طرفین با همسایگان از جمله با آذربایجان دانست و گفت: ما با آذربایجان تعامل بسیار دقیقی داشتیم و با توجه به ارتباط و مشترکات فرهنگی، قومی و منافع طرفینی انتظار داریم که انشاء‌الله فتنه‌ای را که تحمیل کردند خودشان خنثی کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که گفته می شود ریشه هایی از نفوذ و حضور صهیونیست‌ها در مرزهای شمال غربی دیده می‌شود، آیا تایید می فرمایید، گفت: طبق قرائن و شواهدی که اعلام می کنند بالاخره آنها هستند، وقتی که پهپادهای‌شان را در صحنه نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع حتماً به ضرر کشور میزبان است ،کشوری که اینها را دعوت کرده و میزبانی آنها را می کند حتما اولین ضربه را خودش خواهد خورد چراکه سابقه نشان داده که صهیونیست یک سرطان لغزنده است و کودک کشی تابلوی آن است؛ یعنی بی رحم بوده و هیچ رحم و مروتی ندارد به ویژه برای کشورهای مسلمان؛ بنده فکر می‌کنم که خود مردم منطقه و مردم آذربایجان پاسخ این سرطان لغزنده را خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    12 3
    برندا شفر چرا باید بیاید کنار پل خداآفرین؟
  • اذربایجانی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    17 49
    یک دلیل و مدرک و سند معتبر برای حضور اسراییلی کنار مرزهای ما ندارند فقط ربات وار یک ادعا رو مطرح میکنند
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      23 5
      شما دقیقاً مرزهاتون کجاست؟
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      20 6
      از آلبانی چه خبر. خوش میگذره.
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      23 2
      گوسفند های تو طویله هم میدونن اسرایل پشت اینهاست مغز داری مغزت از گوسفند هم کمتره یعنی ؟
    • KIAN71 IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 3
      با صحبت کاربر آذربایجانی موافقم، چرا مدارک و اسناد دررابطه با موش دوانی رژیم صهیونیستی و فتنه های شوم الهام علی اف برای منطقه قفقاز و مرزهای ایران را رو نمی‌کنیم؟! اسرائیل که بخودی خود غده ایست سرطانی و تکلیفش مشخص است، اما این مرض را دارد به سران بادکوبه که همسایه دیوار ب دیوار ما هستند،انتقال می‌دهد و #بیمارشان می‌کند!
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      4 0
      الان دولت باکو به راحتی ارتباط خودش را داره با اسرائیل به رخ می کشه بعد تو داری میگی هیچ سندی نیست.
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      2 0
      این کسی که هی در مورد این خبرهای مشابه می نویسه از البانی چه خبر, قصد رد گم کنی داره. این پانترک ها داخل خود ایرانند و متاسفانه در نهادها هم نفوذ کرده اند.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      نکند تو گردنت را درراز کردی مرز ایران آذربایجان شمالی را میبینی آقای پان به نشین سرجایت مغلطه نکن
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      اظهار نظر کودکانه یک پانترک مجازی سایبری رجب طورکیه و الهام علف اوف باکو !!!
  • ش. AE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    9 1
    این یک امر طبیعی است سیاست این غده سرطانی این است در پشت مرزهای ما تمرکز کنه همون جور که ما در لبنان و سوریه انجام میدهیم تفاوت اینجاست که این رژیم کودک کش بی پروا نیروهای ما رو مورد حمله قرار میده حال چرا ما در آذربایجان که میدانیم نیروهای آنها رخنه کردن آنها را مورد حمله قرار نمی‌دهیم
    • CA ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 0
      خودشون و زاغه های مهماتشون از جمله پهپاد ها و کسی که باهاشون عکس یادگاری میگیره
  • Ismail IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 1
    ایران باید تدابیر امنیتی لازمه در مقابله کردن با اشرار تجزیه طلب ها در داخل و بیرون انجام دهد در داخل گروهکهای تجزیه طلب مثل گرگ های خاکستری که توسط تورکیه و باکو سازماندهی میکنن بر علیه کشور که امنیت آسایش رفاه مردم ملت کشور را خدشه دار کنند و تمامیت ارضی ایران را تهدید میکنند رژیم صهیونیستی در باکو لانه زده و این جدید هم نیست بیش از یه دهه است تازه گی ها عثمانی ها هم اضافه شده اند باکو را به یغما برده اند در تحت سلطه خودشان ایران باید امنیت خودش امنیت مرز هایش شوخی نداشته باشد و به هیچ عنوان اجازه تغییر ژئوپولتیکی مرز هایمان و منطقه را نمیدهیم نه تنها اجازه نمیدهیم بلکه هر متجاوزی که باشد در هر سطحی ایران دودمانش را خراب میکند مرز های قانونی ایران و ارمنستان را با قدرت حفظ میکنیم
  • KIAN71 IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    4 1
    باکو تا تودهنی جدی نخورد به گزافه گویی هایش ادامه خواهد داد. کسیکه دست دوستی و برادری را پس بزند و به کشورک جعلی که پایه و بنای آن اشغالگری و کشتار است، راهی جز کنش سخت برای ما باقی نخواهد گذاشت. خریت الهام الظاهر تمامی ندارد. قبل ازینکه دیر شود باید دولت بادکوبه را سرعقل بیاریم.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    3 1
    آذربایجان با این کار برادری رو از بین برده و باید به صورت حسابی تنبیه بشه.
  • رضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 0
    ما با کشوری که در نقشه های کتاب های درسی شان ایران را جزو کشور جعلی آذربایجان نشان می دهند چه تعاملی می توانیم داشته باشیم؟
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 1
    وقتی ما در نزدیکی مرزهای اسرائیل در سوریه هستیم باید اتتظار حضور اسرائیلی ها در هر موقعیتی که گیرشلن بیاید را باید داشته باشیم
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    4 1
    همه سرزمينهاي كشورمان را از ترك ها و عرب هاي متجاوز و چپاولگر پس ميگيريم. زنده باد ايران بزرگ
    • FR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 4
      کشورت هندوستان
  • CA ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    1 0
    نتایج سیاست منفعلانه صبر به اصطلاح استراتژیک. مثل مرد ترکنچای رو پاره و باکو و سایر شهرهای شمالی رو برگردونید. الهام آغا باید دیگه چیکار کنه؟ دستگیر و زندانی کردن مدافعین حرم حمله به شیعیان بستن دفتر رهبری بستن راه بین شهری شمال و جنوب ارس عکس یادگاری با تجهیزاتی که اسراییل در شهرهای شمالیمون انبار کرده استقرار تکفیریها در حوزه استحفاظی ایران تضعیف و ازبین بردن زبان پارسی تاتی تالشی و کمکم آذری رو هم با ترکی استانبولی جایگزین میکنه ..
  • صادق IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    وقتی ما پشت مرز کشورهای دیگر هستیم نبایداز بودن دیگران پشت مرزمان ناراحت باشیم تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس