کد خبر 1284283
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
توضیحات مدیر رسانه ای تیم ملی در مورد مصدومیت یک بازیکن و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: کاوه رضایی مصدومیت کشیدگی عضله دارد و تحت نظر پزشکان تمرین می کند.

به گزارش مشرق، محمودرضا رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وضع تیم ملی خیلی خوب است و به غیر از کاوه رضایی که کشیدگی در عضله ران دارد و به صلاح دید کادر پزشکی برای اینکه به آسیب دیدگی تبدیل نشود تحت نظر است بقیه حالشان کاملا خوب است و محروم و مصدوم نداریم. 

وی درباره مصدومیت سون بازیکن تیم ملی کره جنوبی اظهار کرد:کره‌ای‌ها اطلاعات دقیقی به ما نمی‌دهند و هر چه هست در رسانه‌ها و گمانه زنی است، اما کادر فنی و بازیکنان تیم ملی کشورمان تیم حریف را یک تیم کامل و قوی در نظر می‌گیرند و بازی خود را می‌کنند. 

رضایی ادامه داد: اعتقاد اسکوچیچ این است که ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکز ما الان این است که با یک تیم قدرتمند قاره آسیا بازی می‌کنیم و به این فکر نمی‌کنیم که آنها مصدوم یا محروم دارند. تصور ما این است که آنها با تمام توانشان می‌آیند. 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، با بیان اینکه مسابقه فردا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: فدراسیون همه کارهایی که وظیفه‌اش بود انجام داده و بحث مربوط به VAR و حضور تماشاگران مخصوص فدراسیون فوتبال نیست و متغیرهای زیادی در آن نقش دارند و بعضی از آنها از عهده ما خارج و تحت کنترل ما نیست. قطعا فدراسیون تمام کارها در دو حوزه را انجام داده بود و اگر مشکلی هست در حوزه‌های خارج از اختیارات فدراسیون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس