گشت زنی پهپاد مقاومت بر فراز مناطق صهیونیست‌نشین

ورود و گشت زنی یک پهپاد مقاومت که از غزه وارد دیگر مناطق فلسطین اشغالی شده بود باعث شد اسرائیلی‌ها مجددا مسئله ناکارآمدی گنبد آهنین را پیش بکشند.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان واللا اعلام کرد، ارتش اسرائیل تحقیقات خود را در رابطه با چگونگی ورود یک فروند پهپاد مقاومت از داخل نوار غزه و گشت زنی بر فراز مناطق تحت کنترل اسرائیل بدون واکنش سامانه‌های پدافندی مستقر در اطراف غزه آغاز کرده است.

براساس گزارش این تارنمای عبری زبان، پهپاد مذکور عصرامروز دوشنبه از نوار غزه به پرواز در آمده و در مناطق مرزی غزه با دیگر مناطق (فلسطین اشغالی) به پرواز در آمد و بعد از آن هم سالم به پایگاه خود بازگشت.

در ادامه این گزارش آمده است با وجود آن که یگان‌هایی از ارتش اسرائیل با وظیفه رهگیری اشیای پرتابی از داخل نوار غزه در اطراف این منطقه مستقر هستند اما بی تفاوتی یا بی اطلاعی آنها از پرواز این پهپاد به شدت نگران کننده است.

گفتنی است ناکارآمدی گنبدآهنین که پس از جنگ سیف القدس برای جهانیان عیان شد دولت آمریکا را بر آن داشت تا قرارداد خرید این سامانه را از اسرائیل لغو کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    مثل سایه کنارتون هستیم، پیروز باد مقاومت اسلامی.
  • GE ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    درآنجایی که فکرش را نمی کنی ما در کنار تو هستیم . خدا رحمت کنه حاج قاسم رو خدا لعنت کنه موسوی مجد رو که جای حاج قاسم رو لوداد . خدا لعنت کنه آمریکارو که با پهباد حاجی رو زد و شهید شد . کاش من یک پاسدار بودم
  • احمد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بدبخت الهام هایی که بر این تسلیحات تکیه کرده و دلخوش به کمک صهیونیست هایی هستند که در برابر پهبادهای ساده مقاومت فلسطین هم گیج و متحیر هستند،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس