کد خبر 1283617
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
سه شنبه یارانه نقدی مهرماه واریز می‌شود

یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهرماه، ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش مشرق، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از واریز یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار در ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با اعلام این خبر عنوان کرد: واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اضافه کرد: برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، شانزدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی مهرماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یه کارگر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    مسئول یارانه رو بذارید جای مسئول ارز و طلا و قیمت کالاها همه مشکلات مردم حل میشه!!!!!!!!!
  • روح الله گنجعلی وند IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 0
    به نزرمااگه قطش کندبهتراست تااین 45500تومان 45500 بدی بدست بچه 8ساله قهرمی کندمیگه کمه 2عددکیک بیشترنمی کنه
  • علیرضا IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 1
    نمی دونم چرا بعضی دوستان و عزیزان فکر می کنند دولت وظیفه داره یارانه بده و از وظایف دولت خبر ندارند...الان اموزش و پرورش و وزارت بهداشت و......نیاز به حدود یک میلیون نیرو از خدماتی زیر دیپلم تا بالا دارد و این همه جوان و باید هر سال پانصد هزار استخدام شود و این وظیفه دولت است نه به کسی که سه واحد خونه و یک باب منزل مسکونی داره یارانه بده...جوانان را جذب کنید و وام ازدواج را چهارصد میلیون کنید نه یارانه و انهم به ثروتمند بدهید....طرف ویلا داره و والله یارانه بگیر است طرف زمین کشاورزی که پولش دو میلیارد و حتی بیشتر و عضو کمیته امداد است و حتی یکبار حسابها و اموال فرد بررسی نمیشه و بعد از بیت المال بهش کمک کرد
  • همتا صفری IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 0
    به نظر من باید قطع نشه ماهی ۴۵ تومن میدن اونم پول آب وبرق و گاز نمیشه تا بمونه خرج باید برای هیچکس قطع نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس