اجرای طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین در کربلا/ خنثی سازی حمله به زائران حسینی در دیالی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز این کمیسیون با حضور مسئولان ذیربط، نحوه برگزاری مراسم اربعین امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، روح الله نجابت در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: مسئولانی از وزارت کشور، نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت راه و شهرسازی، ستاد اربعین، سازمان صدا و سیما، سازمان هلال احمر و وزارت امور خارجه در این جلسه حضور یافتند و درباره مراسم اربعین امسال بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: در ابتدا معاون امنیتی وزیر کشور توضیحاتی درباره برگزاری اربعین به نمایندگان ارائه داد و سپس اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تأکید کرد: متأسفانه نقاط ضعفی در مراسم اربعین امسال وجود داشت و علیرغم اینکه تعداد مسافران اربعین از سال‌های قبل کمتر بود اما شاهد مشکلاتی بودیم که این مسائل در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نجابت افزود: ابهاماتی درباره باز یا بسته بودن مرزها، قیمت بلیت هواپیما، موضوع مربوط به واکسن کرونا و نوع تردد زمینی و هوایی زائران وجود داشت که نمایندگان حاضر در این جلسه، این موارد را مطرح کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: در ادامه مسئولان ذیربط هم توضیحات خود را ارائه دادند که برخی از توضیحات آنان قانع کننده بود اما انتظارما این بود که هماهنگی بیشتری برای مراسم اربعین انجام می شد و در اربعین امسال هماهنگی ها مطابق با انتظار نبود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عرشیا فاتحی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    خیانتی که مسئولین به مردم در مورد اربعین کردند به هیچ وجه قابل بخشش نیست آن شاالله خود امام حسین جوابشون رو خواهد داد
  • ناشناس IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    امسال از نظر عزیمت به اربعین با درایت مسئولین !!! سخت ترین سال بود خدا باعث وبانی این همه عذابو لعنت کنه هر کسی که هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس