خوشحالی کُره‌ای‌ها از تعداد تماشاگران بازی با ایران/فاجعه تمام شد

وضعیت تماشاگران دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی باعث خوشحالی کُره‌ای‌ها شده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی کره جنوبی است که هنوز مشخص نیست آیا تماشاگری برای این مسابقه در ورزشگاه حضور خواهد داشت یا خیر.

این مسابقه در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و حتی در صورت موافقت فیفا، حداکثر ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه آزادی در مسابقه با کره جنوبی، همواره دغدغه این حریف دیرینه تیم ملی کشورمان بوده است؛ به طوری که رسانه‌های کره جنوبی معتقدند انبوه تماشاگران در استادیوم آزادی یکی از دلایل عدم پیروزی این تیم در تاریخ تقابل با ایران در تهران است.

بیشتر بخوانید:

گزارش سایت مطرح کره‌ای از مثلث خطرناک ایران

برگزاری بازی بدون تماشاگر یا حداکثر ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر در دیدار حساس روز سه شنبه بدون شک موضوعی نیست که کُره‌ای‌ها خوشحالی خود را از آن پنهان کنند.

سایت «star» کره جنوبی این موضوع را در تیتر گزارش خود ذکر کرده و نوشته است که فاجعه بزرگ کره جنوبی با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در جهنم ایران به پایان رسید و ایران از AFC درخواست حضور ۷ هزار تماشاگر را کرده است.

خوشحالی کُره‌ای‌ها از تعداد تماشاگران بازی با ایران/فاجعه تمام شد

در بخش ابتدایی این گزارش آمده است: «بهترین نعمت. بعید است کره جنوبی در جهنم ورزشگاه آزادی با ۱۰۰ هزار تماشاگر روبرو شود. ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد اجازه ورود ۷ هزار تماشاگر را بدهد. تیم ملی کره (رتبه ۳۶ فیفا) در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت کره) روز سه شنبه با تیم ملی ایران (رتبه ۲۲ فیفا) در آزادی بازی می‌کند. این مسابقه مهمی است. کره بعد از ایران با ۷ امتیاز در رده دوم جدول است. در صورت پیروزی در این مسابقه، می‌توانیم به صدر جدول صعود کنیم.»

در ادامه این مطلب به آمار رویارویی‌های ایران و کره جنوبی اشاره شده است: «ایران مانند ژاپن رقیب ابدی فوتبال کره است. کره جنوبی با ۹ برد، ۹ تساوی و ۱۳ باخت از ایران پایین‌تر است. به طور خاص، کره جنوبی در ایران هرگز پیروز نشده است و صاحب دو تساوی و پنج باخت شده است. ورزشگاه آزادی برای تیم میهمان جهنم و گورستان نامیده می‌شود. این ورزشگاه با ظرفیت ۷۸ هزار نفر، می‌تواند تا ۱۰۰ هزار تماشاگر را در خود جای بدهد. در گذشته به خصوص زمانی که ورود زنان به ورزشگاه ممنوع بود، فریادهای ۱۰۰ هزار مرد برای تحت فشار قرار دادن تیم‌های حریف کافی بود. اما این بار قضیه فرق می‌کند. با توجه به نگرانی برای شیوع ویروس کرونا، احتمالاً تعداد کمی تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    2 0
    واقعا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، مسئولان فوتبال ایران هستن!!؟ آخه این چه عملکردیه؟
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 0
      یعنی چی که این چه عملکردیه، جون مردم بره ورزشگاه بخاطر یه بازی کرونا بگیره خوبه؟ حالا درسته جاهایی مث مترو رعایت نکات بهداشتی 0 هستش، دلیل میشه جاهای دیگه کشور هم نکات بهداشتی رعایت نشه؟ تو مترو نکات بهداشتی 0 هستش چون راهکاری جایگزینی براش وجود نداره، اما کسی ورزشگاه نره 2 ساعت بازی رو نبینه اتفاق خاصی میوفته؟ الان مادر من کرونا گرفته، خونمون شده جهنم، 1 هفته فقط بیمارستان بستری بوده، کلی آمپول بهش زدن بدنش کلا کبوده نقطه نقطش سر هر آمپول ( برا جلوگیری از لخته شدن خون و سکته کردن بکار میره طوری که فهمیدم )، کلی هم خونواده استرس داشتن تو این مدت، الان هم که اومده خونه حالش خوب نشده هنوز و هنوز که هنوزه حالش بده؛ جون ملت بره کرونا بگیره ورزشگاه خوبه؟ گوربابای فوتبال بنده خدا، سلامتی مردم مهمتر از همه چیز هستش، وگرنه شما فک کردی ما دوس نداریم بریم ورزشگاه بازی ایران کره، بازی به این مهمی و جذابی رو ببینیم؟
  • ناشناس 1360 IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    1 1
    سلام --- بار خدایا در محضر اقا امام زمان عج با تو مناجات می کنم --- این کره ای پیروزی را در کثرت تماشا چیان می بینند ونه نصرت تو یا خیر الناصرین خدایا به حق محمد وال محمد نصرت راشامل بچه های ما بفرما وبه این کفار نشان بدهد که همه چیز چه نصرت وعزت در حیطه قدرت توست نه تعداد تماشا چیان امین یا رب العالمین اللهم صل علی محمد وال محمد به حق محمد وال طاهرین
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    1 0
    والله معنای وطن پرستی کره ای ها رو هم فهمیدیم با خوردن پول بقیه و اطاعت از کد خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس