کد خبر 1283131
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
کُری خوانی بازیکنان تیم ملی کره جنوبی بعد از ورود به ایران

بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی اظهار امیدواری کردند با پیروزی مقابل تیم ایران، تهران را ترک کنند.

به گزارش مشرق، کاروان تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای انجام بازی با تیم ملی ایران، شب گذشته با یک پرواز اختصاصی و به صورت مستقیم وارد تهران شد.

ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز سه شنبه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه آزادی با هم دیدار می‌کنند.

کره جنوبی تاکنون مقابل ایران در ورزشگاه آزادی پیروز نشده است و در مجموع رویارویی‌هایش با ایران ۹ برد، ۹ تساوی و ۱۳ باخت داشته است.

بیشتر بخوانید:

کره همیشه حریف خطرناکی است/ حضور تماشاگران حق تیم ملی است

«لی یونگ» یکی از بازیکنان تیم کره جنوبی بعد از ورود به ایران گفت: کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردم در این پرواز خسته شدم چون هواپیمای چارتر داشتیم. با این حال خستگی عضلانی از بازی با سوریه همچنان وجود دارد. همه بازیکنان باید بر این خستگی غلبه کنند.

یونگ ادامه داد: من هیچ موقع در ایران نتایج خوبی نگرفتم اما این بار تلاشم را می‌کنم تا سه امتیاز را کسب و راهیابی به جام جهانی را آسان کنم.

«لی دونگ گیئونگ» دیگر بازیکن کره جنوبی هم گفت: من قطعاً پیروزی را به دست می آورم.

همچنین «هوانگ یی جو» مهاجم تیم کره جنوبی که در تیم بوردو فرانسه بازی می‌کند، بعد از ورود به ایران گفت: با پرواز چارتر راحت به ایران آمدم. برای ادامه این دوره آماده می‌شوم.

تیم ملی کره جنوبی ساعت ۲۰ شنبه وارد فرودگاه امام خمینی شد. اعضای این تیم بعد از انجام تست‌های کرونا حدود ساعت ۲۲ وارد هتل پارسیان آزادی شد و از امروز و بعد از اعلام نتایج تست کرونا، تمریناتش را در تهران آغاز می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    18 4
    حق دارن . 8 میلیارد دلارمون رو خوردن آبی هم روش تنها برخورد ما اینه که می گیم سریال جواهری در قصر رو پخش نمی کنیم !!! ای خاککککککک
  • نیما HK ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    8 1
    شتر در خواب بیند پنه دانه
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 2
    باید سر تست های کرونا و جوابش حسابی اذیتشون کنن
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    13 0
    بیچاره کجا کری خوند. اینقدر مودبانه گفت امیدوارم پیروز شویم
    • آریوبرزن IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 0
      همین مودبا زمان کی روش فقط بخاطر اینکه توی آزادی بهمون باخته بودن موقع پخش سرود ملی ایران کار بدتر از کار بحرینی ها کردند، چقدر باید عوضی باشی که دنبال برد ایران باشی و با قطر و ازبکستانم هماهنگ بودن ، بازی تا دقیقه 60 در خاک ازبکستان به نفع قطر پیش می رفت که وقتی خیالشون راحت شد که ایران یا مساوی می کنه و یا می بازه 30 دقیقه مونده بود به پایان بازی ازبکستان 5 گل گذاشت توی کیسه قطر، یعنی با این تفاضل گل و مساوی احتمالی ایران ، کره جنوبی و ازبکستان مستقیم به جام جهانی صعود می کردن و ما میشدیم تیم سوم ، که خداروشکر قوچان نژاد گذاشت تو کیسه کره ای ها ، دنیا با ایران و ایرانی مشکل داره و دلیلش اینه که نسبت به تاریخ ایران حس حقارت و کم بینی می کنن و واقعا هم حقیر هستن ، زنده باد ایران و ایرانی
    • سلمان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      ازبکستان ۵ تا گل تقدیم کرد به قطر به کره ایها چه مربوطه؟! از کجا معلوم که به ایران نباخت تا قطر نیاد بالا؟!
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    1 0
    حساب کن مصلن تیم ایران رفته باشه به ی کشور دیگه و اونجا رسانه هاشون با بازیکنان ما مصاحبه انجام دهند و نظرشون بپرسن حتما همون حرفارو خواهد گفت امیدواریم با پیروزی و کسب ۳ امتیاز برگردیم به خانه ، آیا آنوقت اینو به پای اون مقایسه کنیم کره خوانی حساب نمیشه ؟؟؟!!!!
  • آریوبرزن IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    آقای لی دونگ گیئونگ تقصیری نداره که گفته قطعا با سه امتیاز ایران رو ترک میکنه ، از بس فیلم های هندی کره ای می بینن ، جومونگ زیاد دیدن ، یا یوری پسر جومونگ که توی فیلمهای توهمیشون کشور گوگوریو چین رو شکست میده ، اینا همش جعل تاریخه ، کره جنوبی دنبال تقلید از ژاپنه ، تازه پنجاه سال بعد ژاپن شروع کردن فیلمهای هندی درست میکنن ، میدونی حس میکنم این کره اییا یه شادابی بیش از حدی دارن ، به قول معروف بشاش هستن و الکی امیدوار ، دقیقا رفتاراشون منو یاد رفتارهای سوباسا و تارو و واکاشی زوما و کاکرو یوگا میندازه ، که توهماتشونم باز تو این کارتن ژاپنی نمایانه ، عموی سوباسا بازیکن تیم ملی برزیل بود و با برزیل در جام جهانی خیالی به فرانسه و آرژانتین گل میزد ، و اومده بود و فقط کارش این بود که بعد بازی بیاد و به سوباسا بگه کنار فوتبال درساتوهم بخون ، انشاءالله طوری شکستشون بدیم که افسردگی حاد بگیرن
  • 3591308803 IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    دنیا با ما مشکل داره یا نه برعکس ما با تمام دنیا مشکل داریم کی پهپاد و موسک به حوسی ها میده برای جنک عربستان کی به لبنان موشک و صلاح وپول میده چرا این ولخرجی ها به مردم بیچاره و بدبخت نمیشه نه جانم ماییم که با تمام دنیا خودمونو دشمن کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس