«آنگلا مرکل» برای آخرین بار به فلسطین اشغالی سفر می کند

صدراعظم آلمان در یک سفر رسمی روز یکشنبه عازم سرزمینهای اشغالی فلسطین می شود تا برای آخرین بار مورد استقبال سران رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از دویچه وله، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان قرار است در آخرین سفر رسمی خود به فلسطین اشغالی سفر کند؛ سفری که قرار بود در ماه آگوست انجام شود اما در لحظات آخر به دلیل تحولات افغانستان به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید:

آلمان: باید علل درگیری‌های اسرائیل و فلسطین را رفع کرد

هرچند که از این سفر به عنوان یک سفر کاری یاد می‌شود، اما در واقع یک سفر خداحافظی برای ۱۶ سال صدارت اعظمی مرکل بشمار می‌رود.

در این سفر، صدراعظم کهنه کار آلمان قرار است با «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید اسرائیل دیدار کند و پیش بینی می‌شود که پیچیدگی‌های ائتلاف سازی یکی از موضوعات مورد بحث میان این دو مقام باشد.

به گزارش مهر، صدر اعظم آلمان آخرین بار در سال ۲۰۱۸ به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و همچنین قرار بود در بازه زمانی ۲۸ الی ۳۰ آگوست نیز به تل آویو سفر کند که برنامه وی به دلیل تخلیه نظامیان آلمانی از افغانستان به تعویق افتاد.

صدراعظم آلمان قرار است به زودی دولت را به حزب برنده انتخابات آلمان یعنی حزب سوسیال دموکرات تحویل داده و پس از ۱۶ سال از راس هرم قدرت آلمان کنار برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    دیگر هم‌وطنان بزرگوارم در جریان باشند که این عجوزه و عفریته فاشیسم آلمانی انگل مرکل ، عضو رسمی فراماسونری در اروپای غربی و مرکزی است . و کد عبوری دارد . از ژنرال دوگل تا ماکرون در فرانسه ، تمام نمایندگیهای سیاسی انگل ستان ( بریتانیای کثیف ) و در منطقه قبیله‌ای رایش آلمان هم بدین شکل بوده است . وگرنه هیچ راهی برای ورود به دار و دسته این جماعت وجود ندارد . نام کسانیکه از رییس جمهور شدن اکبر شاه تا شیخ حسن کلید بدست هم البته با کد سازمانی موجود هست که بماند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس