اجازه دست درازی به مرزهای آبی را به دشمنان نمی دهیم

فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج شمال نیروی دریای سپاه گفت: نیروی دریایی اجازه دست درازی و تجاوز به مرزهای آبی را هرگز به دشمنان نخواهد داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد باقری در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت ۱۶ مهر روز نیروی دریایی سپاه گفت: پایگاه شمال نیروی دریایی سپاه به عنوان یکی از پایگاه‌های عملیاتی نیروی دریایی سپاه است که به همراه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حوزه مأموریت آن کل دریای خزر در سه استان شمالی از مرز حسینقلی تا آستارا است.

وی افزود: با اقتدار و با تمام توان از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی فقط و فقط به کشورهای حاشیه تعلق دارد و به هیچ عنوان اجازه حضور هیچ کشوری دیگری را در این دریا نخواهیم داد.

سرهنگ باقری افزود: بزودی عملیات شناور گشت شهید حاج حسین بصیر که ساخت شرکت داخل استانی است برای برقراری امنیت در دریای خزر بکار گرفته می‌شود.

فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج شمال نیروی دریایی سپاه ادامه دارد: نیروی دریایی سپاه با ساخت طیف وسیعی از تجهیزات داخلی و بومی با تنوع بسیار بالا در تکنیک و تاکتییک‌های رزمی در آب‌های خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان و دریای خزر مقتدرانه به صورت ۲۴ ساعت تمام تحرکات شناورهای بیگانه را تحت نظر دارد و هیچ گاه اجازه دست درازی و تجاوز به مرزهای آبی را به دشمنان نخواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس