آیت‌الله رئیسی: با سوءاستفاده‌کنندگان از موضوع واکسن قاطعانه برخورد شود/ تشکیل ستاد ویژه تسهیل واردات واکسن در وزارت خارجه

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر، گفت: دولت برای رفع مشکلات استان بوشهر مصمم است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر- شیراز اظهار داشت: اتصال استان بوشهر به خطر ریل سراسری مطالبه بحق مردم این استان است.

وی پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه راه‌آهن بوشهر را غیر قابل قبول دانست و بیان کرد: تسریع در روند تکمیل این پروژه مهم ضروری است و مسئولان مربوطه باید برای تحقق این مهم تلاش مضاعفی داشته باشند.

رئیس جمهور به ظرفیت‌های عظیم استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: با این همه ظرفیت، وجود مشکلاتی همچون کم‌ابی در دشتستان غیرقابل قبول است و باید شرایط مناسبی برای آرامش مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در اجرای پروژه‌ها موجب اتلاف منابع و فرسودگی تجهیزات می‌شود تصریح کرد: برای اتمام پروژه‌ها باید همت جدی وجود داشته باشد و اعتبارات این پروژه حتماً در بودجه سال آینده گنجانده شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه دولت برای رفع مشکلات استان بوشهر مصمم است تصریح کرد: تلاش و پیگیری لازم را خواهیم کرد تا طرح‌هایی را که در سطح استان بوشهر به سرانجام نرسیده، پیگیری و نهایی کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس