کد خبر 1281818
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
قاسمپور: خدا را شکر شرمنده مردم نشدم

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد در وزن ۹۲ کیلوگرم، گفت: خدا را شکر که توانستم در مسابقات جهانی طلا بگیرم و شرمنده مردم نشوم.

به گزارش مشرق، کامران قاسم‌پور چهارشنبه شب پس از بازگشت تیم کشتی آزاد ایران از مسابقات جهانی نوروژ اظهار داشت:خدا را شکر که توانستم طلا بگیرم و دل مردم را شاد کنم.مردم هم سنگ تمام گذاشتند و استقبال خوبی  داشتند.

وی در خصوص اینکه نسبت به مسابقات قبلی در یک وزن بالاتر شرکت کرد، گفت: بنا به دلایلی تغییر وزن داشتم و به ۹۲ کیلو آمدم و خوشبختانه به چیزی که دوست داشتم رسیدم. امیدوارم این مدال تداوم داشته باشد.

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در مورد اینکه آیا در آینده باز هم تغییر وزن خواهد داشت یا خیر گفت: از الان نمی‌توان در مورد آینده صحبت کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان روزهای ۱۰ تا ۱۳ مهر در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال دست یافت.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم ایران با ۱۶۲ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس