سرمربی امارات: دیدار با ایران را دوست دارم چون سخت است/جام جهانی نرویم باید به کشورم بازگردم

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: دیدار با ایران را دوست دارم چون سخت است.

به گزارش مشرق و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، برت فان‌مارویک، در نشست خبری  پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: دیدار مقابل ایران باعث می‌شود تا بازیکنان از بازی فوتبال لذت ببرند و به همین جهت خیلی خوشحالم جزئی از این بازی هستم. با وجود اینکه برخی از بازیکنان را در اختیار نداشیم، توانستیم آماده‌سازی خوبی برای دیدار با ایران داشته باشیم.

وی ادامه داد: چنین دیدارهایی را دوست دارم چون سخت هستند.امارات تا به حال ایران را در دیدارهای انتخابی جام جهانی شکست نداده و همین مساله چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است.

سرمربی تیم ملی امارات افزود: همیشه از بازیکنانم می‌خواهم که داخل زمین بهترین باشند، حتی اگر تفاوت‌های فردی علیه ما باشد. اطمینان داریم که می‌توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم.برای شکست دادن ایران بازی می‌کنیم. این چیزی است که همیشه به دنبال آن هستیم.

فن مارویک تصریح کرد: اگر ۱۰ بار دیگر بازی با سوریه و لبنان تکرار شود حداقل در هشت بازی به برتری می‌رسیم. یک تیم نمی‌تواند همه مسابقاتش را به راحتی ببرد.

وی خاطر نشان کرد: امارات ۳۱ سال است که نتوانسته به جام جهانی صعود کند و این به ما اعتماد به نفس می‌دهد. اینجا هستم تا برای سومین بار به جام جهانی صعود کنم و اگر نتوانم این کار را انجام دهم باید به کشورم برگردم. ما باید برای هر مسابقه تلاش لازم را انجام دهیم تا به برتری برسیم و هدف همه اماراتی‌ها را محقق کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    از همین الان برو‌خانه‌ات
  • محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    1 0
    میتونی به جام جهانی بروی تلاشت رو بکن ولی جلو ایران حرفی برای گفتن نداری بهتره اگر می‌خواهید به جام جهانی بروید از همین الان بفکر خرید بلیط به عنوان تماشا چی باشید
  • عبدالرحمن IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    چقدر تو پر رویی راجب به مسابقه ای که هنوز شروع نشده با گستاخی حرف نزن بحرین عراق اردن قطر چین و خیلیا دیگه که عدد نبودن ما رو بردن حالا چند بازیکن دارید کری میخونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس