کد خبر 1281537
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
سه نقطه ضعف تیم ملی امارات؛ فرصت سوزی، فاصله خطوط و فقدان تمرکز

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور و آخرین تمرین شاگردان مارویک پیش از دیدار با ایران نوشت.

به گزارش مشرق، روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور نوشت: کادر فنی تیم ملی امارات امشب آخرین برنامه‌های مورد نظر خودش را در تمرین این تیم مرور خواهد کرد و تمرینی که در زمین دوم باشگاه الوصل در زعبیل برگزار می‌شود برای مارویک از اهمیت زیادی برخوردار است.

تلاش کادر فنی اصلاح نقاط ضعف تیم در دو بازی قبلی است ازجمله از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی همچنین فاصله گرفتن خطوط از هم در طول جریان مسابقه و از دست دادن تمرکز خصوصا در یک سوم دفاعی حریف.

فن مارویک تقریبا ۹۰% از ترکیب مورد نظر خودش را برای بازی مقابل ایران انتخاب کرده و تنها به دنبال یافتن جانشین برای برخی از بازیکنان در خط دفاع و خط میانی خصوصا پس از مصدومیت و غیبت علی سالمین و ولید عباس خواهد بود.

با نظر کادر فنی از بین ماجد حسن و ماجد راشد یک گزینه در خط دفاع قرار می‌گیرد و در کنار عبدالله رمضان ، خلیفه الحمادی و احمد العطاس قرار می‌گیرد. همچنین عبدالعزیز هیکل گزینه تعویض خط دفاعی در طول بازی خواهد بود.

کادر فنی به دنبال انتخاب استراتژی مناسب برای رویارویی با ایران است خصوصا با توجه به آنالیز کاملی که از عملکرد این تیم و نقاط قوت و ضعف حریف داشته است. 

بر اساس بررسی بازی‌های ایران همچنین اطلاعاتی که از این تیم به دست آمده خصوصیات بازی حریف ازجمله نزدیک بودن خطوط این تیم در طول جریان مسابقه و سرعت انتقال توپ به همراه نفوذ از عمق و کناره ها مورد توجه قرار گرفته است.

در همین حال عبدالرحمن محمد بازیکن سابق تیم ملی امارات می‌گوید :تیم ما باید در طول ۹۰ دقیقه تمرکز خودش را حفظ کند و مقابل ایران هوشیار بازی کند. ما با حریفی قدرتمند روبرو می‌شویم که که از توانایی فنی قابل توجهی برخوردار است. تیم ما از بازیکنان توانایی برخوردار است که می‌توانند در این مسابقه تعیین کننده باشند اما لازم است که با جنگندگی و تمرکز در طول ۹۰ دقیقه مقابل حریفمان قرار بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس