کد خبر 1281655
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
قتل نمایه

پسر جوان که در درگیری بر سر خرید نان برادر تنبلش را کشته بود با اعلام رضایت مادرش،از زندان آزاد شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به پرونده برادرکشی از زمستان سال ۹۸ به دنبال کشته شدن پسر ۲۶ساله ای به نام یاسر در خانه شان در جنوب تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس  به خانه مورد نظر رفتند و با پیکر خونین یاسر روبه رو شد که با بریده شدن شاهرگش جان سپرده بود . برادر کوچک قربانی  به نام ناصر ۲۳ ساله در حالی که به شدت اشک می‌ریخت خودش را عامل جنایت معرفی کرد و تسلیم پلیس شد .وی به درگیری با برادرش و چاقوکشی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

 در حالی که پرونده ناصر با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود مادر وی اعلام گذشت کرد و گفت حاضر به قصاص پسر کوچکش نیست .به این ترتیب ناصر از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

 در ابتدای این جلسه ناصر گفت :من برادرم را خیلی دوست داشتم. پدرمان چند سال فوت کرد و من و یاسر همراه مادرمان زندگی می کردیم.  چند روزی بود سر خرید نان  با هم اختلاف پیدا کرده بودیم .برادرم تنبلی می کرد و من چند بار به او اعتراض کردم .اما یاسر می گفت چون من از او کوچکتر هستم همیشه باید نان بخرم .آخرین بار سر این ماجرا با هم درگیر شدیم .من که ناراحت شده بودم خانه را ترک کردم.

 وی ادامه داد: من چند ساعت بعد به خانه برگشتم و دیدم برادرم خوابیده است .با دیدن او عصبانی شدم و او را بیدار کردم اما او به یکباره سیلی به صورتم زد و شروع به فحاشی کرد.

من واقعا قصد دعوا نداشتم اما او به سمت من حمله ور شد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم کارد میوه خوری را برداشتم. ولی نمی دانم چطور  کار  با گردن برادرم برخورد کرد و خون فواره زد. من همان موقع با اورژانس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود.

 وی  در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می ریخت  ادامه داد :من شرمنده مادرم هستم. مادرم از قصاص من صرف نظر کرد و همین موضوع من را شرمنده تر از قبل کرده است.می دانم  اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند و  به مادرم قول داده ام تا پس از آزادی از زندان گذشته را برای او جبران کنم .حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت اولیای دم و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی وی را به۲سال  زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کردند.به این ترتیب پسر جوان از زندان آزاد شد.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    8 1
    تنبلی نکنید دیگه گنده بک ها بروید نان بخرید
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    3 1
    این زندگی دیگر زندگی نیست مادرت از غم برادرت زودتر از مرگ طبیعی خواهد مرد و تو هیچ چیزی را جبران نخواهی کرد آبروی خودت را بردی و کسی به تو به چشم آدم نگاه نخواهد کرد بعد از مرگ مادرت برو به شهر ی ازکشوری دور و همه چیز را فراموش کن. شاید خداوند رحمت کند
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    5 9
    عصبانی ترین ملت دنیا! دلخوش_به_این_مقدار_نباشید
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      3 2
      از کشوری که خودت در آن زندگی می کنی بگو! ضد ایرانی
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    3 0
    برادرش مقصر بوده قبول ولی اینجور آدمها جوشی خطرناک هستن نباید با رضایت پدر و مادر خودشون براحتی آزاد بشن بقیه مردم در خطر می افتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس