تحریم دارویی و اقتصادی یک اقدام تروریستی است

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد ضمن محکوم کردن همه اشکال تروریسم از جمله تروریسم اقتصادی، دارویی و تحریم‌های یکجانبه، گفت: تحریم‌ها به مثابه اقدام تروریستی است.

به گزارش مشرق، مجید تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست کمیته ششم مجمع عمومی سازمان ملل متحد با موضوع «امحا تروریسم بین المللی» با تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه با تروریسم افزود: تحریم‌ها مردم عادی را هدف قرار می‌دهند و به مثابه اقدام تروریستی است.

بیشتر بخوانید:

تخت روانچی: شورای امنیت اسرائیل را وادار به پایان تجاوز به سوریه کند

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: همه اشکال تروریسم از جمله تروریسم اقتصادی، دارویی و تحریم‌های یکجانبه محکوم است.

وی با اعلام تعهد خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این پدیده شوم، یاد و خاطره قربانیان تروریسم از جمله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که توسط تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید و سایر شهدای دانشمند هسته‌ای کشورمان را گرامی داشت.

تخت روانچی گفت: تنها راه مبارزه با تروریسم، مبارزه با ریشه‌های آن از جمله اشغال و مداخله نظامی در سایر کشورها است.

سفیر ایران در سازمان ملل همچنین بر حق مسلم مردم فلسطین در اعمال تعیین سرنوشت خود و دفاع مشروع در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا کیانفر SE ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    . مجید تخت‌روانچی سفیر جمهوری اسلامی در سازمان ملل نسبت به هرگونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران هشدار جدی داد. آقای تخت‌روانچی، هشدار جدی دوای درد نیست زیرا بالاترین مقامات جمهوری اسلامی سرسپردگان اجنبیانند اسرائیل با کمک آنان اسناد اتمی را دزدید تأسیسات نطنز را منفجر کرد و فخری‌زاده را ترور نمود. من از بیگانگان دیگر ننالم، که با من هر چه کرد آن آشنا کرد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس