واکسن کرونا

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات فعالیت ۹۵ مرکز واکسیناسیون ویژه دانش آموزان شهر تهران و خانواده‌هایشان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، پیرامون واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده‌هایشان اظهار کرد: ۹۵ مرکز برای این امر آماده شده که از مدارس‌اند. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ مهرماه) این هفته حدود ۹۵ مدرسه میزبان تمام دانش آموزان و خانواده‌هایشان برای انجام واکسیناسیون هستند.

بیشتر بخوانید:

اعلام شرط حضور دانشجویان و دانش آموزان در کلاس درس

وی افزود: این مراکز جدای از مراکزی که وزارت بهداشت برای این کار اختصاص داده، آماده شده‌اند و در روزهای پنج شنبه و جمعه، به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

۳ میلیون دانش‌آموز واکسن کرونا تزریق کردند

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه گروه سنی تزریق واکسن ۱۲ تا ۱۸ سال است، گفت: حضور دانش آموزان در این مراکز داوطلبانه و اختیاری است. از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم در این مراکز حضور یابند. این مراکز دایر شده‌اند تا روند واکسیناسیون دانش آموزان تسریع شود.

ثقفی افزود: نیازی به ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت پیش از مراجعه به مراکز یاد شده نیست و بعد از حضور در مراکز، ثبت اطلاعات انجام خواهد شد.

برای مشاهده اسامی و آدرس پایگاه‌های مذکور، اینجا کلیک کنید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    نامرد این روزها زیاد هست یک مرد بیاید بگوید چرا دانش آموزان باید واکسن بزنند اونها که تابحال در کرونا مشکلی نداشتند هر توجیهی هم که تابحال شنیدیم کاملا نظری و اشتباه بوده همه هم می‌دونم واکسن ایمنی لازم را نمیدهد
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      1 0
      هر روز یک بهانه می آورید برای واکسن نزدن یک روز صف شلوغه یک روز برکت نیست یک روز فایزر نیست یک روز روغن بنفشه تون رو دست تون باد کرده قوم بنی اسرائیل اینقدر ایراد نمی گرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس