چهارمین محموله کمک‌های بشردوستانه از ایران به افغانستان رسید

چهارمین محموله کمک‌های بشردوستانه از سوی جمهوری اسلامی ایران به افغانستان امروز به هرات رسید.

به گزارش مشرق، با وجود تحولات اخیر در افغانستان و نیاز مبرم شهروندان این کشور به کمک‌های جامعه جهانی، اما جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته پیش قدم شده و به ادامه همکاری‌ها و حسن همجواری کمک‌های مختلفی را به افغانستان ارسال کرده است.

سیاح فرمانده پلیس استان تایباد در هنگام تحویل محموله کمکی جمهوری اسلامی ایران در نقطه صفری مرز میان دو کشور ایران و افغانستان گفت که این محموله کمکی که شامل ۷ خودرو مواد غذایی، دارو، کپسول اکسیژن و البسه زمستانی است که به شهروندان افغانستان با هدف توسعه و تقویت روابط حسنه میان دو ملت اهدا گردیده است و این کمک‌های بشر دوستان از جانب ایران با افغانستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود که ایران از پیشرفت، تامین امنیت و آبادانی در افغانستان استقبال خواهد کرد.

چهارمین محموله کمک‌های بشردوستانه از ایران به افغانستان رسید

از سوی دیگر مولوی شیراحمد عمار مهاجر معاون والی طالبان در هرات ضمن قدردانی از کمک‌های همیشگی ایران به افغانستان گفت: ایران همیشه در شرایط سخت در کنار مردم افغانستان بوده و هیچگاه مداخلاتی در مسائل داخلی این کشور نداشته است.

وی تاکید کرد که طالبان براساس تمام قونین بین المللی به این قوانین و همسایه داری پایبند بوده و اجازه نخواهد داد تا عواملی خارجی چون داعش از خاک افغانستان علیه ایران استفاده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    آیا اونا جای ایران بودن کمک میکردن
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      1 0
      ما که انسانیم و مسلمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس