کد خبر 1281121
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
زیدان گزینه جانشینی پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی پیشین رئال مادرید ممکن است با پاری‌سن‌ژرمن به عرصه مربیگری بازگردد.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان که در پایان فصل گذشته، فصلی که بدون کسب جام سپری کرد، از سمت سرمربیگری رئال مادرید کناره‌گیری کرد و جای خود را به کارلو آنچلوتی داد، ممکن است با پاری‌سن‌ژرمن به عرصه مربیگری بازگردد، این در حالی است که پیش از این روزنامه آنلاین «لیبرتاد دیجیتال» اسپانیا خبر داده بود؛ زین‌الدین زیدان این فصل قصد مربیگری ندارد و منتظر فرصت مربیگری تیم ملی فوتبال فرانسه است.

حالا پایگاه خبری «تودوفیچاخس» اسپانیا مدعی شده است که زیدان یکی از سه گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن است و مدیران این باشگاه، سرمربی پیشین رئال مادرید را گزینه احتمالی برای جانشینی سرمربی آرژانتینی خود در نظر دارند. پاریسی‌ها این فصل تنها در یک بازی از رقابت‌های لوشامپیونه تن به شکست داده‌اند اما با توجه به استعدادهایی که در اختیار دارد، با نمایش‌های مورد انتظار فاصله زیادی دارد.

همین موضوع سبب شده تا مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به فکر در نظر گرفتن گزینه‌هایی برای جانشینی پوچتینو بیفتند و در صورتی که این رویه ادامه پیدا کند، یکی از آنها را برای ادامه کار انتخاب خواهند کرد. طبق این گزارش، به غیر از زیدان، آنتونیو کونته سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و یوونتوس به همراه یواخیم لو سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان هم گزینه جانشینی پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن هستند.

بیشتر بخوانید:

اولین باخت پاریسن ژرمن با همه ستارگانش

زیدان در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد اما بعد از ناکامی خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در هدایت کهکشانی‌ها، کمتر از یک سال (284 روز بعد) و در تاریخ 11 مارس سال 2019 به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    زيدان مربی بزرگی است‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس