کد خبر 1281022
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آلمان با آزادسازی پولهای بلوکه شده ایران مخالفت کرده و بدون اشاره به بدعهدی اروپا و آمریکا در برجام خواستار بازگشت بدون پیش شرط ایران به برجام شده.

این غربی‌ها را سیاست التماسی در دوران ظریف و روحانی اینقدر پرو و وقیح کرد.

آلمان غلط کرد.

چرا غربی‌ها اینقدر پرو و وقیح شدند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    13 0
    هزینه های هشت ساله ی ریاست جمهوری روحانی و وزارت ظریف و عراقچی تمامی نخواهد داشت حالا غرب که سهله میبینید که حتی آذربایجان هم دیگر برایمان تعیین تکلیف میکند برای همین مدام تاکید میشود دیپلماسی و رفتار وزارتخانه های دولت آقای رئیسی بایستی با اقتدار و صلابت توامان باشد جای تعجب است که در این میان هنوز فردی مثل موسوی سفیر ایران در باکو است چه زمانی این وزارت امور خارجه و کنسولگریها برای ایران و ایرانی کار خواهند کرد معلوم نیست توقع ما از دولت و وزارت خانه های آقای رئیسی همانگونه که خودشان فرمودند کار جهادی و انقلابیست نه ادامه ی انفعال مصیبت دولت قبل که اگر اینطور بود چه نیازی به انتخابات و رای گیری و تغییر دولت بود با این رویه، آش همین است و کاسه همین تا رویه ها و مجریان قبلی منقلب نشده انتطار تحول و رشد نداشته باسید.
    • امیر IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      1 0
      آره، تا وقتی مدیران دولت قبل سرکارن آش همون آش و کاسه همون کاسه ست. از دولت انقلابی رئیسی تعجب که اینقدر با اقماض و خوشبینانه به قضیه نگاه می کنه. این مدیران همون دولت فاسدن حتی یک روز ادامه کارشون ممکنه تبعات جبران ناپذیری داشته باشه. نمونشو تو دولت محمد مرسی در مصر دیدیم. آخرش محمد مرسی رو کله پا کردن.آقای رئیسی حواستون باشه.
  • امیر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    10 1
    کلا غربی نداره چه شرق یا غرب با ایران قوی مشکل دارن باید رو پای خودمون وایسیم باید کلمه به کلمه سخنان رهبری را عملی کنیم
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      2 5
      فعلا با غربی‌ها مشکل داریم، پای شرقی ها رو وسط نکش!!! هروقت اونها هم به اندازهٔ غربی‌ها خباثت نشون دادن اونوقت باهم برابر فرضشون میکنیم، فعلا روی پای خودمون می ایستیم و با شرقی ها کار می‌کنیم!!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    3 0
    این اروپائیها و در راس تروئیکای اروپا در اثر موانست و مجالست با کشوری مانند آمریکا اینقدر پر رو و گستاخ شده اند. از سوی دیگر افسار این سه کشور اروپائی در دستان پرتوان امریکاست و اوست که هر جا بخواهد این سه نادان را با خود میکشد.
  • DE ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    3 0
    آلمانی جون به عزرائیل نمیده شما انتظار دارین پول پس بگیرین از اینها؟ خیالتون راحت یک ریال هم پس نمیگیریم تا موقعی که با زبان زور با اینها صحبت نکنیم. وقتی قدرت داشته باشیم نوکرمون هم میشن جدی میگم. ضعف نشون بدیم توی سرمون هم میزنن.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 7
    آلمان که غلط کرد ولی میگم این اکانت ها جعلی ان؟ نه؟ حتی اسمشون!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    3 0
    ادامه ی مذاکرات وین هیچ خاصیتی ندارد و بهتر است مذاکرات را در لغو تمام تحریم ها در عمل تعلیق کنیم.
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      3 0
      و بهتر است مذاکرات را تا زمان لغو تمام تحریم ها در عمل تعلیق کنیم.
  • پیروزه IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    2 0
    المان دست نشانده دول غرب است روحانی ودار دسته اش اینقدر المان و کشورهای غربی را پرو کردند.ایران باید برای ورود به اجلاس ۴+۱حتما پیش شرط بگذارد پولهای بلوکه شده و رفع تحریم
  • DE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    3 0
    آلمان راست میگه اول بره خودش رو از باج دهی ذلیلانه به اسرائیل ازاد کنه لازم نکرده طپالی صهیونیسم رو بکنه.با اب مفت حمام میخواد برای خودش دوست بگیره! برعکس طبق توافق نامه برجام اول آلمان باید به مفاد برجام عمل کنه که سالها عمل نکرده و داره خاک میخوره! سرایرانی جماعت کلاه نمیره!
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    همه میدونن که آلمان مستعمره آمریکاس و آمریکا 75 ساله که تو سر آلمان میزنه و آلمان خاک برسر شده (از اتمام جنگ جهانی دوم تا حالا). آمریکا توی این مستعمراتش (آلمان و ژاپن) پایگاههای متعدد نظامی و دهها هزار سرباز داره و 75 ساله از مستعمراتی مثل آلمان بیرون نمیره. حالا این آلمانی خاک برسر و ذلیل واسه ما شاخ شده. آلمانی نکبت اول برو مستقل شو بدبخت تو سری خور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس