مفت بازی گلیج مقابل اسنایدر در ۳ ثانیه پایانی/ شانس دو برنز ایران در دو وزن آخر

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در ۳ ثانیه مانده به پایان مغلوب حریف عنوان دار آمریکایی شد و از رسیدن به فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان بازماند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های دو وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه در این مبارزه سخت و دشوار تا ۳ ثانیه مانده به پایان ۲ بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بخورد و کشتی برده را با اشتباه خودش واگذار کند.

گلیج پیش از این در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. وی در مبارزه دوم مقابل رادو لیفتر از مولداوی در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان مبارزه با نتیجه عالی ۱۰ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید و در سومین مبارزه نیز برابر الیشر یرگالی از قزاقستان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

همچنین عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان جهان پیش از این در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما نفر سوم زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید. وی سپس در یک مبارزه سخت برابر نیکولای گراحمز از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید اما در این مرحله مقابل آکماتالیف از قرقیزستان در یک کشتی پر افت و خیز با حساب ۸ بر ۸ و به دلیل فن ۴ امتیازی حریف، شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریف قرقیزستانی با شکست کشتی گیر روس، الهی راهی گروه بازنده ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.


همچنین از ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه امشب امیر محمد یزدانی در ۶۵، محمد نخودی در ۷۹ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبایشان می روند.

پیش از این و در ۴ وزن نخست این رقابت ها، حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب طلای جهان شدند اما رحمان عموزاد در ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    بیرون گود نشستین میگید لنگش‌کن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس