وزیر خارجه ارمنستان

وزیر خارجه ارمنستان در نشست خبری با امیرعبداللهیان، ضمن قدردانی از رویکرد ایران نسبت به تمامیت ارضی ارمنستان گفت: توافق کردیم روابط راهبردی خود را تعمیق بخشیم.

به گزارش مشرق، «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده، امروز (دوشنبه) پس از دیدار با همتای ایرانی خود در نشسست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان در تهران ضمن قدردانی از دعوت به عمل آمده، گفت که مذاکرات خوبی با همتای ایرانی خود داشته است.

وزیر خارجه ارمنستان خاطرنشان کرد: در مذاکراتی که در فضای دوستی و اعتماد متقابل صورت گرفت، آینده خیلی خوبی در انتظار ماست.

بیشتر بخوانید:

وزیر خارجه ارمنستان با امیرعبداللهیان دیدار کرد

وی افزود: دوستی و روابط ما قرن‌ها سابقه دارد و توافق کردیم روابط راهبردی خود را تعمیق ببخشیم.

وزیر خارجه ارمنستان ادامه داد: تمام تحولات منطقه را به صورت جامع مورد بررسی قرار دادیم.

* حضور مزدورانی از سایر کشورها در تهاجم به ارمنستان

آرارات میرزویان گفت که امیرعبداللهیان را در جریان تحولات مرتبط با قره‌باغ قرار داده است و گفت: به تهاجم نظامی گسترده‌ای که از سوی جمهوری آذربایجان صورت گرفت اشاره کردم و عنوان کردم که در این تهاجم مزدورانی از سایر کشورها هم حضور داشتند.

ببینید:

عکس/ دیدار وزیران خارجه ایران و ارمنستان در تهران

میرزویان بیان کرد: علیرغم اینکه آذربایجان بعد از خاتمه جنگ مکلف شده بود شهروندان و اسرای در بند را آزاد کند، ولی هنوز چنین نکرده است و آزادی اسرا و بازگشت آنها به کشور باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وزیر خارجه ارمنستان ادامه داد: باید مذاکرات و بررسی‌هایی با حضور آذربایجان و ایران و روسیه داشته باشیم و درباره بازگشایی و بهره‌برداری از تمام مسیرهای ارتباطی منطقه صحبت کردیم.

* آمادگی برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی

این دیپلمات ارشد ایرانی بیان کرد: ارمنستان اعلام می‌کند که آمادگی برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی را داریم.

بیشتر بخوانید:

وزیر خارجه ارمنستان وارد تهران شد

وی گفت: همیشه آذربایجان تفسیر و تحلیل اشتباهی درباره این صحبت‌ها دارد و صحبت‌هایش درباره ایجاد کریدور «زنگه زور» معنی می‌شود.

وزیر خارجه ارمنستان خاطرنشان کرد: تهاجم و دست درازی‌های آذربایجان نسبت به این مسئله و نسبت به مرزها و پهنه رسمی جمهوری ارمنستان، همه تلاش و جدیت ما را در راستای صلح و ثبات در منطقه به خطر می‌اندازد.

* قدردانی از رویکرد ایران نسبت به تمامیت ارضی ارمنستان

میرزویان افزود: در این ارتباط از رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به مسئله تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان قدردانی می‌کنیم.

وزیر خارجه ارمنستان افزود: به آگاهی همتای ایرانی خود رساندم که در نیویورک موفق شدیم مسئله حضور گروه مینسک سازمان همکاری اروپا را در روند گفت‌وگوها بین ارمنستان و آذربایجان در سطح وزرای خارجه احیا کنیم.

این دیپلمات ارشد ارمنستانی خاطرنشان کرد: یک بار دیگر می‌خواهم بر اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان بر ادامه روند مذاکرات در مورد مناقشه قره باغ در چارچوب گروه مینسک تأکید کنم.

وی گفت: یکی از موضوعات مورد گفت‌وگوی امروز راه‌های ارتباطی و رفع محدودیت از این راه‌های ارتباطی بود. با جزییات کامل آقای وزیر را از روند احداث راه‌ها و همه مسائلی که در این خصوص وجود داشته مطلع کردم و به آگاهی ایشان رساندم که راه جایگزینی که درباره آن صحبت شده، تقریبا آماده بهره‌برداری است.

وزیر خارجه ارمنستان همچنین عنوان کرد: درباره همکاری‌های اقتصادی و توافقاتی که در زمینه‌های مختلف داشتیم و همچنین درباره ادامه روند اجرا و تحقق این توافقات صحبت کردیم.

«آرارات میرزویان» ادامه داد: رهبران دو کشور مصمم هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد که در تمام زمینه‌ها روابط موجود دو کشور توسعه یابد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر میزبان امیرعبداللهیان در ایروان باشد و افزود:‌ بی صبرانه منتظر دیدار با شما در ایروان هستم.

وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتای ارمنستانی با بیان این‌که اجازه نمی‌دهیم برخی مداخله گران خارجی مناسبات ایران با همسایگان از جمله ارمنستان را تحت تاثیر قرار بدهند، گفت: منطقه ما به هیچ وجه تحمل زیاده خواهی‌های جدید را نخواهد داشت.

«آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان که به منظور دیدار و گفت‌وگو با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود پیش از ظهر امروز (دوشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال علیرضا حقیقیان دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه قرار گرفت.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران اعلام کرد که سفر میرزویان از قبل تنظیم شده بود.

وزارت خارجه ارمنستان امروز در صفحه توئیتری خود اعلام کرد که «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان امروز (دوشنبه) برای یک دیدار کاری به ایران سفر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    63 10
    خداییش بیاین خودتون کلاهتون رو قاضی کنین .هیچ وقت ارمنستان بر ضد ما کاری نکرده اما ترکیه و باکو همیشه تفکرات ضد ایرانی دارن.هر ادمی که ازاده باشه،بدون تعصب خودش کلاهش رو قاضی کنه
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      3 17
      خب که چی؟ حالا باید چکار کنیم بزرگوار؟
    • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      3 5
      آره والله ، همین ارمنستان بود که در زمان شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی عزیز که جانمان و نفسمان بود به آمریکا تبریک گفت ، همین ارمنستان بود وقتی روابطمان با فرانسه بابت توهین به پیامبر اکرم بد بود طرف فرانسه را گرفت ، همین ارمنستان بود بعد از اینکه آمریکا به همراه اسراییل شیطان صفت قدس شریف را پایتخت اسراییل وا نمود اولین کشوری بعد از آمریکا سفارتش را به امر آمریکا و اسراییل در قدس افتتاح نمود آیا همه اینها یادمان رفته خودمان را به فراموشی نزنیم ،
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      5 15
      همین جداشدن و تجزیه قفقاز از ایران کار ستون پنجم روس یعنی ارامنه بود اره فقط ارامنه مزدور به غیر تجزیه ایران و پادویی برا دشمن هیچ کار دیگه نکرده اند
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      8 5
      ما نباید کاری کنیم،پانترکیسم باید خفه خون بگیره،بزرگوار.چون بدجوری به لیس زدن کفشهای اردوغان و علی اف افتاده،اونا هم که بدجوری کاسه لیسی اسراییل و امریکا رو میکنن به اسم اسلام.
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      2 3
      حرف مفت زدن کار اول و آخر پانترکیسمِ،قفقاز و مردمانش تاریخشون مال خیلی پیشتر از حضور مغول هست،عثمانی نسل کشی ارامنه رو انجام داد و نسل کشی های متعدد دیگه،از وقتی بیگانه پاش به قفقاز باز شد انقدر مردم بومی رو آزار داد که هر کس به یک پناه میبرد،گرجستان و ارمنستان از ستم عثمانی ها به خاطر همکیش بودن با روسیه ،متمایل به اونها میشدن درحالیکه برید تاریخ بخونید که همین مردم همیشه با وجود یکی نبودن دین با مسلمانان ایرانی،اما چون ایرانی به حساب میومدن با جان و دل در نبردها شرکت میکردن برای ایران،به تاریخ معاصر از زندیه تا قاجار مفلوک مراجعه کنید که به دلیل ستم چه کسانی روسیه رفت سمت گرجستان و ارمنستان چون حکام معلوم الحال سلسله قاجار اهمیتی به ایران و مردمانش مخصوصا گرجستان و ارمنستان نمیدادن،حرف از تجزیه قفقاز میزنی با کمک ارامنه؟! از چه دوره ای تاریخ رو شخم زدی به این نتیجه رسیدی؟! چطور عوامل تجزیه قفقاز رو نادیده گرفتی؟! بیگانه مغول زاده ها هستن نه آذری و ارمنی و گرجی،خودتو روی چه حسابی اینجا مالک میدونی؟!حوزه تمدن ایرانی رو مطالعه کن،بفهمی چه کسی عامل تجزیه قفقاز و تفرقه و کینه بین ساکنان تاریخی و بومی و اصیل قفقاز هست دروغ پردازیهای پانترکیسم تمامی نداره،همیشه فقط به بخشی از تاریخ جعلی که خودش ساخته و پرداخته اشاره میکنه،فکر کرده تاریخ از زمان اردوغان شروع میشه توی آناتولی یا نه فوقش آتاترک یا نه عثمونی.وقتی توی بربرستان حمله به چین و ماچین میکردید اینجا اسم آذربایجان و ارمنستان و گرجستان به عنوان بخشی از تمدن ایران زمین وجود داشت،خیلی قبل تر از تموچین خونخوار.
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      2 2
      مغول و مغول زاده عامل تفرقه و تجزیه و دشمنی در مناطق دارای تمدن از چین بگیر تا ایران و یونان و مقدونیه و روم ،بربریت در برابر مدنیت.
  • سعید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    6 3
    مسحیی و مسلمان آذری و ارمنی نداریم هرکس که به منافع ملت ایران تعرض کند را تنیبه میکنیم حتی اگر برادرمان باشد
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      2 2
      اشتباه منفی دارم
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 2
      ببین سعید جون،ارمنی و آذری فقط مدت کوتاهیه که دیگه ایرانی به حساب نمیان علی الظاهر،تاریخ تمدن ایران مال خیلی وقت قبل از حضور مغول هاست،منافع کشورهای منطقه به خصوص بومیان آناتولی و قفقاز بدون حضور اجنبی باید مورد بحث و مطالبه قرار بگیره،به ویژه امریکا و اسراییل و انگلیس و دولتهای خوش خدمت به اونها مخصوصا کسانی که داعیه کشور اسلامی دارن از شیخ نشینها تا ترکیه و باکو. ملت ارمنی و آذری رو قاطی نکن با اجنبی،چون چاقو دسته خودشو نمیبره،منفی و مثبت هم به کامنتت نمیدم،منافع ایران مربوط به ایرانی هاست و ایرانی هم پشت برادران خودشو خالی نمیکنه مخصوصا به خاطر بی ریشه ها و بی هویت ها و جاعلان تاریخ و اونایی که علنی و آشکار حرف از تجزیه ایران به خاطر یک هویت جعلی و پوچ بر مبنای اشتراک زبانی!! میزنن و دوست دارن امپراطوری عثمانی تشکیل بدن که اتفاقا زبانش فارسی بود! پس در واقع از عثمانی درست کردن،فتح و کشورگشایی های خونریزانه و بربرگونه به اسم امپراطوری اسلامی رو در سر دارن با کمک صهیونیزم که از اساس دشمن اسلام و مسیحیت و یهودیت هست.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    28 8
    روابط دو کشور دوست باید تقویت شود.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    19 8
    ما هم راهبردمان احترام متقابل با همسایگانمان بود
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    5 2
    پیشنهاد بنده بستن یک قرارداد راهبردی امنیتی با ارمنستان به منظور تامین امنیت ترانزیت کالا از مسیر ارمنستان هست. به خصوص در منطقه زنگزور. ایران و ارمنستان باید مشترکا امنیت منطقه مرزی زنگزور رو تامین کنن.
    • CA ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 2
      دقیقا این حرف ها و قدردانی و .. فایده نداره همین آذربایجان و بحرین و امارات و کویت و ... هم موقعی که به ما نیاز داشتن و نیازشون رو برطرف کردیم ازین تشکر ها زیاد کردن. باید اقدام عملی بشه.
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 1
    فکر کنم الگوی بنگلادش و پاکستان برای آذربایجان و نخجوان مناسب باشد.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 2
    باید هر چه سریعتر احداث پايگاه نظامی داخل خاک ارمنستان اجرایی و این راه تنفس ایران از حاشیه امنی برخوردار باشد و اگر در مرحله دوم رژیم علیف دست از یاوه گویی برنداشت در عمق ۴۰ کیلومتر خاک آذربایجان خط امن ايجاد کرد و در مرحله سوم آذربایجان باز هم دست درازی کرد نخجوان را به خاک مادری الحاق کرد
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 2
    هندوانه زیر بغل ایران میزارند
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      2 1
      میذارن درسته با ذال،این به هندونه ای که اسراییل زیر بغل شما گذاشت دَر.
  • سید روح اله IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 2
    این وعده قرآن است که مومنین هشدار میدهد بدون شک خواهید فهمید که دشمن ترین دشمنان برای شما یهودیان هستند و مسیحیان متواضع برای مومنین روابط خوبی خواهند داشت. متاسفانه عل اف با یهودیان سالهاست طرح دوستی ریخته و منافقانه به مومنین و دنیای اسلام و حتی شیعیان کشور آذربایجان از پشت خنجر میزند.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    11 3
    بهترین راه برای تامین امنیت دائمی ارمنستان و ارتقای هر دو سرزمین، برگزاری رفراندوم عمومی در ارمنستان برای بازگشت به سرزمین اصلی ایران
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 1
    بله رهبر معظم فرمودند هر کس به غیر خودش به بیگانگان تکیه کند عاقبت سیلی حواهد خورد جتما ارامنه متکی به روس و فرانسه و امریکا و...حتما سیلی خواهند خورد
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      1 2
      رهبرایران به ترکیه وعلف اف گفتند نه ارمنستان شماپاترک ها زاده مغول ونوکراعراب بودید اگر واردایران شدید صاحب خانه نیستی خیلی بدتون مباد برگردید به مغولستان یا به صحرای عربستان
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      1 2
      بله نوکر خلفای سفاک و کافر عباسی که دین اسلام را از مسیر حق خارج کردند امامت فرزندان رسول خدا را غصب کردند،امامان معصوم ع را زندانی و شکنجه کردند و به شهادت رساندند و پیروان و شیعیان آنها و ذریه آنها را تعقیب و دستگیر و به شهادت میرساندند،این قوم وحشی زاده ببینید در تاریخ که چطور وزیر و مشاور خلفای عباسی بودند و دستشان به خون امامان و امام زادگان و مسلمانان و ایرانیان آلوده است، یک نمونه فیلم مسافر ری را ببینید،به منابعی که این فیلم به آن استناد میکند مراجعه کنید.نوکران عربهایی که دشمن خدا و دین خدا و پیغمبر خدا و خاندان طاهر ایشان بودند،ایرانیان اما دوستداران اهل بیت ع و اعراب مومن و مسلمان بودند،ایرانیان با ندای قلب اسلام را پذیرفتند ولی پیامبر به اعراب صدر اسلام ،هشدار داد که از نبرد با ترکان بپرهیزند،چرا که آنان به جنگ افروزی و خونریزی شهره بودند و خطر قتل عام مسلمانان به دست آنها وجود داشت،زمینه را خداوند فراهم کرد تا ترکان از طریق ایرانیان رام شوند و اسلام بیاورند،هرچند که ذات بد ،نیکو نگردد زانکه بنیادش بد است،همان نوکری خلفای عباسی و پس از آن کشتار مسلمانان به خصوص شیعیان توسط عثمانی و امروزه دنباله روی آنها که به نام اسلام همچنان دشمن شیعه و سنی و دوست دشمنان جهان اسلام هستند.
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 2
      بابک خرمدین را هم همی ترکان و مغولان سربازان مزدور و اجیر شده و مشاورین تورک و مغول خلفای عباسی کشتند
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 0
      احمق در زمان حاکمیت ترکان قدرت و اختیارات در دست سلطان ترک بود خلیفه ی عباسی درواقع عروسک خیمه شب بازی بودند و سلاطین ترک تنها برای مشروعیت بخشیدن به حکومت خود و همچنین فریب اجداد احمق تو خودشان را مطیع و پشتیبان دستگاه خلافت نشان می‌دادند همینکه احمقی مثل تو بعد از گذشت هزار سال هنوز هم فکر می‌کند سلاطین ترک مطیع خلافت بودند نشان دهنده ی این است که آنها کارشان را در فریب احمق ها خیلی خیلی خوب انجام داده بودند در ضمن چه بخواهی چه نخواهی ترکان صفوی بودند که شما را شیعه کردند پس از چیزی مایه بذار که مال خودته
  • Korush IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 1
    سلام ببینید ما در رابطه با کشورهای همسایه باید فقط به منافع ملی را مد نظر داشته باشیم. در رابطه با ارمنستان، ارمنی ها ار دیر باز تا الان با ایران مشکلی نداشته اند و ایران را هم دوست دارند، بنظرم ایران باید با ارمنستان پیمان های نظامی مشترک ببندد، در ضمن بجای هزینه الکی در لبنان ، باید هزینه در ارمنستان بکند و علاوه بر باز کردن مسیرها و استاندارد کردن آنها ، باید مسیر ریلی جدیدی با این کشور درست کند. جمهوری آذربایجان ، از اول تاسیس با ایران مشکل داشته و ترکیه بطور مستقیم در آن دخالت می کند و برنامه الان هم قطع ارتباط ایران با آذربایجان است، بنظرم ایران باید امثال حزب الله را در نخجوان و آذربایجان فعال کند و همچنین در آذربایجان باید مذهب شیعی را راه بیندازد،درست است ما ۱۰م آذری داریم ولی منافع ما از طرف جمهوری آذربایجان در خطر است وِ لذا خربکاری در جمهوری آذربایجان به انواع مختلف به نفع منافع ماست. وحدت و همکاری با ارمنستان به نفع منافع ماست. نباید قومیتی به منافع ملی نگاه کنیم، دشمن ما ضد منافع ملی ماست، در شرایط حاضر دشمن ما در منطقه ترکیه و پان ترک ها می باشند.
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 5
    کشتار ارامنه توسط ترکیه برای همیشه تاریخ صورت زشت وکریح ترکیه را سیاه کرده میکند وتا ابد باقی میماند تا زمانی که بصورت رسمی عذرخواهي وجبران خسارات مالی ومعنوی به ملت مظلوم وستمدیده ارامنه بزرگ بافرهنگ را درنهايت شرمندگي انجام دهد تا بلکه ملت ارامنه ودولت ارمنستان به بزرگواری خود شاید آنان را عفو وبخشش نمایند. .
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 1
    کاری به ارمنستان و آذربایجان ندارم.انچه که مهم است حفظ تمامیت ارضی ایران بوده و هیچ اقدامی که توسط دیگران بر ضد منافع ایران باشد پذیرفته نیست.
  • ازاد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    6 0
    چقدر شبیه میخه
    • به ازاد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      1 6
      لازم نیست شخصیت خودتو فریاد بزنی،میفهمیم چی هستی.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      0 1
      هنریک میخیتاریان فوتبالیست رو میگه! یاخدااا! بعضیا با این سطح از اطلاعات از سیاست و اقتصاد گرفته تا امنیت و جنگ نظر میدن!
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      0 3
      باشعور ،ایشون سواد و شعور شما رو نداشته توضیح بده منظورم کی هست !!! البته سطح سواد و شعور و خرد و آداب معاشرت پانترکها بر همه دنیا معلوم و مشخصه !! اونم خودتی،بیشعوریت رو به رخت کشیدن ،اومدی لو دادی من بودم من بودم !! تو برو همون عربده های توی استادیوم به نفع الهام و رجب رو با پرچمشون مثلا برای تراکتور ،بزن،ببین ایندفعه چطوری سر و ته اطلاعات اقتصادی و امنیت و جنگ تو و چنگیزتوله های پانترک رو ،آذری ها براتون یکی میکنن،میفرستن خدمت ارباباتون.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 0
    باید مواظب بود. از کجا معلوم ارمنستان هم توی بازی نباشه ؟ شاید وقتی برگرده کشور خودش یه چیزایی بگه اختلاف بین ایران و آذربایجان رو تشدید کنه خلاصه این بی حس و حالی ارمنی ها نسبت به خاک خودشون یعنی استان سیونیک یجورایی مشکوکه
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 4
      کافر (پانترک بهایی) همه را به کیش خود پندارد.عامل تفرقه در منطقه بازماندگان تموچین ( عثمانیها )هستند،عامل شکل گیری رژیم جعلی و اشغالگر قدس.تاریخ بخون.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 6
    ارمنستان همیشه روابط دیرینه و تاریخی و برادرانه با کشورمون داشته بر خلاف دولت باکو همواره با ایران تخاصم و دشمنی داره نمونه بارزش هم تقویت گروهای افراطی پان ترکی داخل مرزهای ایران هست که همانطور که میبینیم عملا به اقوام ایرانی توهین و تاریخ پر شکوه ایران رو تحریف میکنن و کارشون فتنه گری و توطئه شده باید با ارمنستان روابطمون رو عمیق کنیم و قوای نظامی این کشور رو تقویت و آموزش بدیم تا دیگه باکو هم حساب کار دستش بیاد دیگه حمایت و باج دادن به این رژیم دیکتاتور کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس