واکسیناسیون

مسئول هیأت عبدالله بن الحسن(ع) گفت: از امشب به مدت ۳ شب در کنار جلسه عزاداری هیأت به مناسبت روزهای پایانی صفر، با همکاری ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همه برادران و خواهران عزادار واکسینه می‌شوند.

به گزارش مشرق، محسن مبارکی مسئول هیأت عبدالله بن الحسن(ع) اظهاردشات: هیأت ما به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر از امشب دوشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۹ به مدت ۳ شب مجلس عزاداری در مسجد مجموعه ۰۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در چهارراه پاسداران تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مرثیه‌خوانی حنیف طاهری برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه الحمدلله با رشد و تسریع روند واکسیناسیون به منظور مقابله با ویروس کرونا برنامه‌ریزی برای انجام این فرایند در برنامه هیأت اندیشیده شد، گفت: ان‌شاء‌الله در این سه روز با همکاری با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تمام برادران و خواهران عزادار می‌توانند ضمن حضور در مراسم هیأت، اقدام به تزریق واکسن کنند.

واکسیناسیون عزاداران در حاشیه جلسات یک هیأت

مبارکی ادامه داد: زمان انجام واکسیناسیون از اذان مغرب تا ساعت ۱۹ در مجموعه ۰۶ تهران خواهد بود.

مسئول هیأت عبدالله بن الحسن(ع) در پایان خاطرنشان کرد: هیأت ما در جریان همه‌گیری ویروس کرونا در برهه‌های مختلف با توزیع بسته‌های بهداشتی، تهیه توزیع ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده و ... تلاش کرد سهم خود را برای مبارزه با این ویروس ایفا کرد. در این مدت نیز تمامی مجالس هیأت را نیز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس