کد خبر 1280688
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
بیمه‌ها زیربار خسارات خاموشی‌ها نمی‌روند

خسارت نوسانات برق باید توسط بیمه‌ها تخمین زده و پرداخت شود، اما برای توانیر هنوز شرکت بیمه‌ای اعلام آمادگی نکرده است تا بتواند خسارات بیمه این آسیب دیدگی‌ها را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، با آغاز فصل گرما و  افزایش دما در کشور متاسفانه شاهد قطعی برق در بیشتر نقاط کشور بودیم به طوری که این قطعی برق‌ها، چندین ساعت به طول می‌انجامید.

این قطعی‌های برق در ادامه برای بسیاری از خانوارها و صاحبان کسب و کار و مشاغل خسارات سنگینی را به بار آورد تا جایی که تعدادی زیادی از یخچال ها، تلویزیون و بسیاری از وسایل خانگی و همچنین بسیاری از دستگاه‌های شهرک‌های صنعتی سوخته و مورد نارضایتی‌ها شد.

بر این اساس طبق پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از شرکت توانیر جلسه‌ای روز گذشته با شرکت‌های بیمه گذار در خصوص بیمه نوسانات برق انجام شد.

همچنین قیمت لوازم خانگی در یک سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده و در نتیجه شرکت بیمه‌ای باید خسارت سنگینی را بابت خراب شدن وسایل برق پرداخت کند. این در حالی است که حق بیمه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود، هیچ تغییری نکرده است. به همین دلیل شرکت‌های بیمه‌ای مدعی هستند که شرکت در این مناقصه برای آن‌ها توجیه و صرفه اقتصادی ندارد.

در حال حاضر هنوز با هیچ شرکت بیمه گذاری به توافق نرسیده ایم و هنوز مشخص نشده است که این توافق عملی و اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش؛ این موضوع که این خسارات باید توسط بیمه‌ها تخمین زده و پرداخت شود، اما برای توانیر هنوز شرکت بیمه‌ای اعلام آمادگی نکرده است تا بتواند خسارات بیمه این آسیب دیدگی‌ها را پرداخت کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    روی واقعی بیمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس