فرماندار کوهرنگ: تاکنون ۸ مصدوم ناشی از زلزله گزارش شده است/ خسارت به بنا‌های شهری و روستایی

فرماندار کوهرنگ درباره آخرین وضعیت زلزله در این شهرستان گفت: از همان ساعات اولیه اقدام به رصد و ارزیابی خسارات انجام شد که تاکنون ۸ نفر مصدوم بر اثر زلزله گزارش شده است.

به گزارش مشرق، مرتضی زمان‌پور، فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت زلزله کوهرنگ بیان کرد: شدت زلزله ۵.۷ ریشتر در ۲۰ کیلومتری شهر چلگرد و مرز بین استان خوزستان و چهارمحال بود.

ببینید:

فیلم/ لحظه وقوع زلزله در کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ گفت: از همان ساعات اولیه اقدام به رصد و ارزیابی خسارات انجام شد که تاکنون ۸ نفر مصدوم بر اثر زلزله گزارش شذه است.

وی با اشاره به روستاهای مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب العبور این شهرستان عنوان کرد: شهرستان کوهرنگ ۹۰۰ کیلومتر جاده روستایی و ۵۲۰ کیلومتر جاده عشایری دارد که در حال ارزیابی خسارات در این مناطق از طریق دهیاران، اعضای شورای اسلامی و شبکه بهداشت هستیم.

بیشتر بخوانید:

اعزام ۷ تیم ارزیاب به منطقه/ ‌خسارت زلزله به ۲۰ روستا / اعلام آماده‌باش در خوزستان

زمان‌پور با بیان اینکه تاکنون بیشترین خسارت به واحدهای مسکونی شهری و روستایی گزارش شده است، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شده و ستاد پیش بینی و هماهنگی بحران استان نیز به ریاست استاندار تشکیل شده است. پس از ارزیابی، میزان خسارات به سمع و نظر مردم می‎رسد.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۰۶.۰۹ صبح امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۰، مرز استان‌های خوزستان، چهار محال وبختیاری، حوالی چلگرد را لرزاند. تا این لحظه ٥ تیم ارزیاب از استان‌های خوزستان و چهارمحال بختیاری به منطقه اعزام شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس