توضیحات دادستان مرکز استان کردستان پیرامون خبر فوت یک دختر بر اثر سوختگی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

به گزارش مشرق، بنا به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان، محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر ٢٢ ساله‌ای که پدرش وی را آتش زده بود، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در این رابطه دستور لازم به پلیس داده شد تا تحقیقات جنایی انجام شود. همچنین به پزشکی قانونی نیز دستور داده شده تا علت دقیق فوت مشخص شده و کالبدشکافی صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: اینکه پدر مقصر بوده یا خیر، هنوز مشخص نبوده و درحال حاضر مورد تایید ما نیست.

جباری بیان داشت: این موضوع به عنوان یک حادثه سوختگی بوده و بر همین اساس این فرد در بیمارستان پذیرش شده است.

وی ادامه داد: اکنون این اتفاق هیچ مرجع یا شاکی خصوصی نداشته است، اما با این حال ما خودمان در حال بررسی فوری آن هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره انتشار شایعاتی در این خصوص در فضای مجازی از سوی یک پزشک تاکید کرد: این اقدام نوعی تخلف است و این فرد نباید زمانی که هنوز چیزی مشخص نشده آن را در فضای مجازی قرار می‌داد.

جباری بیان داشت: این موضوع را به مسئولان نظام پزشکی ابلاغ کردیم تا آن را در دستور کار کمیته انضباطی قرار دهند و برخوردهای لازم صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 3
    اره دیگه بخاطر همین فضای مجازی رو در ایران باید با فوریت محدود کرد ؟؟ پزشک اگه اینکار رو نمیکرد عمرا دادستان کردستان چیزی رو بررسی میکرد..
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      1 0
      امنیت روانی جامعه را به هر قیمتی امثال شما به لجن کشیدن طلاق خیانت خود کشی اعتیاد و فساد روز افزون نشات گرفته از همین ولنگاری های شماست
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 1
    این پزشک از کجا با کدام مدرکی اینچنین اطلاعات کسب کرده که پدرش او را بخاطر دوست پسرش آتیش زده. از کی پزشگان شدن قاضي. وبدون بازجویی حکم صادر میکنند. هرچند اگه پدرش این کار را کرده باید مجازات شود
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 1
      دختریکی دیگه رو دوست داشته پدرش به یکی دیگه خواسته دختر را بدهد ، دختر هم خودکشی کرده از این اتفاقات در آن منطقه زیاد هست
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 0
    دکترها هم اکثرا تو حاشیه اند و تنها چیزی که بهش فکر نمی کنند، همان رسالت اصلی خودشان یعنی کار طبابت و نجات جان بیمارهاست. بالفرض که چنین حادثه ای صحت هم داشته باشد، خوب این چه ربطی به اون پزشک داشته و اصلا او چکاره بوده که این موضوع را در فضای مجازی منتشر کند؟ مگر پزشکان نباید محرم اسرار بیماران باشند؟
  • کمال IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 0
    حرف دادستان کاملا درسته و باید منتظر جواب تحقیقات پلیس بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس