کد خبر 128025
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم ورزشگاه تختی دورود خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، فرهاد نیکوخصال امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: فاز دوم مرمت ورزشگاه تختی دورود جهت احداث سکوهای قسمت شرقی ورزشگاه در 25 ردیف که گنجایش چهار هزار و پانصد صندلی را دارد، آغاز شده است.

وی بیان کرد: در فاز اول مرمت ورزشگاه، دو هزار و ششصد صندلی برای سیزده ردیف بخش غربی ورزشگاه تهیه شده که به زودی نصب می‌‌شوند و همچنین افزایش ارتفاع سکوهای این بخش را نیز در دستور کار پیمانکار قرار داده‌ایم.

نیکوخصال با بیان این که صندلی‌ها در رنگ‌های سفید، سبز و احتمالاً قرمز و آبی است و از چین وارد می‌شود، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان به منظور اجابت دستور استاندار و نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی، تمام بودجه تامینی از سوی وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه تختی صرف خواهد شد.

وی افزود: با این شرایط، عملیات بازسازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد که از سال گذشته در دستور کار اداره کل قرار داشت و ربطی به حضور تیم گهر در لیگ برتر نداشت، متوقف و تمام توان اداره کل صرف ورزشگاه دورود خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: امیدوارم مسوولان شهرداری و شورای شهر دورود همکاری لازم را با ما داشته باشند تا ورزشگاه تختی دورود مهیای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشد، چرا که با شرایط موجود و با توجه به خواسته مسوولان شهرستان دورود، در صورت عدم تأیید ورزشگاه این شهر از سوی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا، عملاً ورزشگاه خرم‌آباد نیز به عنوان پشتیبان ورزشگاه تختی دورود، شانسی برای میزبانی در چند بازی اول نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس