کد خبر 1280242
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
آئودی RS۷ اسپورت

منصوری یکی از شناخته‌شده‌ترین تیونرهای دنیاست اما این شهرت ضرورتاً به معنی محبوبیت بالای آن نیست.

به گزارش مشرق، منصوری یکی از شناخته‌شده‌ترین تیونرهای دنیاست اما این شهرت ضرورتاً به معنی محبوبیت بالای آن نیست. برخی از پکیج‌های افترمارکتی این شرکت شامل قطعات بدنه و تریم های سوال برانگیز کابین با رنگ‌های جنجالی بوده است. البته منصوری برای اولین بار دست روی آئودی RS۷ اسپورت بک گذاشته و نتیجه نهایی در مقایسه با پروژه‌های جنجالی این شرکت کاملاً مناسب به نظر می‌رسد.
این خودرو که مزین به رنگ خاکستری ناردو شده از بهبودهای فیبر کربنی زیادی بهره برده و ظاهر گیراتری دارد. این ظاهر خشن‌تر با نصب اسپلیتر جلوی جدید و دیفیوزر بزرگ عقب به دست آمده است. به این موارد باید اسپویلری کوچک روی درب صندوق، رکاب‌های جانبی جدید و… را اضافه کرد.

حفظ زیبایی آئودی RS۷ اسپورت بک +عکس

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این خودرو چهار خروجی اگزوز در بخش عقب است که صدای پرطنین‌تری را نیز ایجاد می‌کنند.
در کابین نیز همانند بدنه از رنگ آبی استفاده شده و این رنگ حرف اول را می‌زند. رنگ مشکی نیز تکمیل کننده تغییرات بوده است. منصوری بجای لوگوی آئودی از نماد خودروی فرمان استفاده کرده و تریم چرم و فیبر کربن را نیز به کابین افزوده است.

حفظ زیبایی آئودی RS۷ اسپورت بک +عکس

یک پکیج تیونینگ بدون ارتقای پیشرانه کامل نخواهد بود و منصوری هم قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی RS۷ اسپورت بک را به ۷۷۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر رسانده است. این خودرو هم‌اکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای دارد.
در آینده نیز پکیج‌های تیونینگ جدیدی برای پورشه ۹۱۱ و استون مارتین DBX رونمایی خواهد شد.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس