دستگیری

من و همسرم با یکدیگر اختلاف و درگیر داشتیم و تصمیم گرفته بودیم جدا شویم. روز حادثه بر سر مسائل قبلی با هم درگیر شدیم و من او را به قتل رساندم.

به گزارش مشرق، من همسرم را به قتل رسانده‌ام و جسدش را داخل چمدان جاسازی کرده‌ام اما به‌خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. این ادعای پسری ۳۰ساله در کیوسک کلانتری تجریش بود که برای ساعاتی مأموران را به دردسر انداخت. این پسر جوان وقتی مقابل افسر کلانتری نشست گفت: من و همسرم با یکدیگر اختلاف و درگیر داشتیم و تصمیم گرفته بودیم جدا شویم. روز حادثه بر سر مسائل قبلی با هم درگیر شدیم و من او را به قتل رساندم.

با دستانم او را خفه کردم و جسدش را داخل یک چمدان جاسازی کردم. می‌خواستم آن را به بیرون از خانه ببرم و در اطراف تهران رهایش کنم اما ناگهان عذاب وجدان به سراغم آمد. به‌شدت ترسیده بودم و تصمیم گرفتم برای رهایی از این عذاب وجدان به اداره پلیس بیایم و خودم را تسلیم کنم.»

پس از اظهارات پسر جوان، مأموران نشانی خانه‌اش را از او گرفتند و راهی آنجا شدند. آنجا محل زندگی پدر و مادر این پسر بود و آنها وقتی متوجه اعترافات پسرشان شدند شوکه شدند.

پدر و مادر وی ‌گفتند که پسرشان هیچ وقت ازدواج نکرده و همسری ندارد. آنها توضیح دادند که او معتاد به مخدر گل است و تحت تاثیر موادمخدر دچار توهم شده و به قتل یک زن خیالی اقرار کرده است. خانواده وی گفتند: «پسرمان سال‌ها قبل دانشجوی مهندسی بود و در دانشگاه با دختری آشنا شد.

رابطه خیلی خوب و عاشقانه‌ای داشتند و قصدشان ازدواج بود اما یکباره همه‌چیز به‌هم ریخت. آن دختر به پسرمان جواب منفی داد و مدتی بعد به آلمان مهاجرت کرد.

این اتفاق باعث شد که پسرمان به‌شدت دچار مشکلات روحی و روانی شود. تا جایی‌که دو بار اقدام به‌خودکشی کرد اما ما به‌موقع رسیدیم و نجاتش دادیم. او را نزد روانپزشک بردیم تا درمانش کنیم و پس از آن پسرمان شروع کرد به مصرف قرص و مدتی هم در بیمارستان اعصاب و روان بستری شد.»

آنها ادامه دادند: «پسرمان درس و دانشگاه را هم رها کرد و مدتی بعد متوجه شدیم که به مخدر گل اعتیاد پیدا کرده است و این وضعیت شرایط او را بدتر کرد. کارهای عجیبی انجام می‌داد و امروز (روز حادثه) نیز مواد مصرف کرده بود و چون قرص‌هایش را نمی‌خورد، حالش بدتر شده و با ما درگیر شد و از خانه بیرون رفت. او به‌خاطر توهم چنین اعترافی کرده و این ماجرا فقط خیال‌پردازی او بوده است.»

با مشخص‌شدن این موضوع، پسر جوان با دستور بازپرس جنایی تهران برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    21 9
    احتمالا بعدها قاتل میشود
  • DE ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    41 14
    دانشجوی رشته ی مهندسی زندگی و آینده ی خودش را خراب کرد به خاطر دختری که حالا اینجا پناهنده هست و باید در رستوران‌ها ظرف و توالت بشوید و یک شهروند درجه دو و سه هست و احتمالا آرزوی بازگشت به ایران را دارد. فقط می‌شود گفت ای احمق. حالا بعضی غربگدا ها میگن اگه بده چرا خودت اونجایی جوابشون اینه که ما به یکنفر قول عشقی ندادیم و فرار نکردیم به آلمان.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      16 21
      از کجا فهمیدی پناهنده شده و توالت میشوره؟! شاید با یک تاجر فرش ازدواج کرده
    • سرباز بی نشان. IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      15 17
      خودت هم فهمیدی چی گفتی؟ تا کی با مغلطه وسفسطه می خواهی موضوعات را برای خود تفسیر کنید ؟
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      25 11
      کسی که میخاد بره آلمان از دم سفارت تحقیر مشه تا تو فرودگاه و تا همه جا. چشمش کور. میخواست به یه کشور نژادپرست نره. تازه این وضع آلمانه که 70 ساله نوکری آمریکارو میکنه و استقلال نداره و آمریکایی ها دائم تو سرشون زدن.ببین قبلش چی بوده.
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      18 5
      کسی که میخاد بره آلمان از دم سفارت تحقیر مشه تا تو فرودگاه و تا همه جا. چشمش کور. میخواست به یه کشور نژادپرست نره. تازه این وضع آلمانه که 70 ساله نوکری آمریکارو میکنه و استقلال نداره و آمریکایی ها دائم تو سرشون زدن.ببین قبلش چی بوده.
    • US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      4 5
      واقعا قبول دارم یه مهاجر نخبه شریف هم باشه اونجا بعد دادن مقاله های رایگان تبدیلش میکنن به یه کارمند معمولی و تا اخر عمرش باید کار تکراری کنه نمونش دوستان من واقعا ارزو های های محقق ها نقش بر اب میشه چه اینجا چه اونجا البته اینجا خیلی باید تلاش کرد ولی سخت در کل
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      1 4
      اکثر ملت رد دادن مثل اینکه!!
    • ایرانی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 1
      اگر شرف داری همین نظر را در مترو به ملت بگو تا ببینی بین ملت چقدر منفور هست فکر و مغز کوچک و پر از عقده تو شهروند درجه۱
    • میهمان IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      1 1
      مهندس هم میشد بیکار بود بازم گل میکشید همین میشد حداقل وقتشو صرف دانشگاه رفتن نکرد بعد این همه ادم مهاجرت میکنن میرن توالت میشورن؟
    • farokh LU ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      اما این کارا فکر نکنم بد باشه. خود من دانشجو یه دانشگاهم تو همین غرب. اما تو یه رستوران که صاحابش همطون افغانستانی هست هفته ایی دو شب کار میکنم. ظرف هم نمیشورم. چون یه دستگاه داریم مثل ظرف شویی صنعتیه. چنگال و چاقو و بشاق و غیره رو توش میچینیم بعد ۱۰ دقیقه قشنگ تمیز میکنه. وقتی مشتری غذاشو میخوره ظروف رو از میز جمع میکنیم میزاریم تو این دستگاه. وقتی دستگاه پر شد روشن میکنیم. بعد ۲۰ دقیقه قشنگ تمیز میکنه. بعدم کار عار نیست. بعدم اینجا سالهاست کسی دستشویی تمیز نمیکنه. شرکتهایی هست که کار سرایداری و نظافت و این چیزا رو به صورت پیمانه ایی انجام میده. دستمزدش با دستمزد یه نجار یکیه. خودم میشناسم چند نفری رو تو این کارن. برا شرکت کار میکنن دستمزدشون با لوله کش یکیه. خیلی وقته سندیکاهای کارگری شدیدا برا حقوق کارگر فعالیت میکنن. سابقه ی ۱۰۰ ساله داره.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    21 7
    دختر کار درستی کرد که رهاش کرد پسری که در مواجهه با مشکلات اینجور عکس العمل نشون بده و به این راه کشیده بشه مرد زندگی نیست
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 1
      در هر صورت انسان هایی مثل تو همه کار های دختران رو توجیه میکنن
    • سلام IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 2
      تو چی میگی؟
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      3 0
      اصلا مرد نیست!!!!
  • علی خان IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 21
    تنها راه درمان ایشون برگشتن به گذشته و ازدواج با اون دختر آلمان رفته است .
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    16 3
    اینکه ایرانیان در خارج از ایران هرکاری باشه مجبورند انجام دهند را قبول دارم حتی تمیز کردن توالت
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 1
    تصمیم درست و دختره گرفته که چی عاشق شدم عمر غاشقی نهایت یک ساله وقتی پسره عشق و عاشقی یادش رفت درسش هم تموم شد بعد که کار پیدا نمیکرد معتاد میشد البته اگر تو دانشگاه به خاطر نمره پایین معتادنشده بود
  • CH ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    4 1
    رابطه خیلی خوب و عاشقانه‌ای داشتند و قصدشان ازدواج بود! این است توجیه گناه. عشق
  • CH ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    2 0
    رابطه خیلی خوب و عاشقانه‌ای داشتند و قصدشان ازدواج بود! این است توجیه گناه. عشق
  • FR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    5 0
    اسکیزوفرنی ......بیچاره خانواده ش
  • وحید IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 2
    شاید فرد دیگری را به قتل رسانده باشد،در غیر اینصورت خطی مشی صادق هدایت را دنبال میکند(بوف کور) این خط مشی فقط در افراد مسلمان(تشیع) که خالی از معنویت شده باشند(ارتداد) دیده میشود و نه در مذاهب دیگر! در واقع این هشداریست که به صراط مستقیم برگردند و الا ساحتی از نفس خود که الهام گیرنده و اشراق کننده است (روانشناس غربی با درک ناقص و سفیهانه آنرا eq نامیده است ) از بین برده،این ساحت از انسان (همان آنیمای کارل یونگ)در بر گیرند و کنترل احساسات عاطفی انسان را در بر میگیرد.آنچه Iq نامیده اند بعد تحلیلکننده (قیاس بین تجربیات) است که ممکن است این تجربیات از اساس کاذب و دروغین باشند .خداوند یارتان باد
  • حسین IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    2 1
    احتمالا آن دختر را قبلا کشته
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    خب الان این فرد از نظر امنیتی برای جامعه خطرناک است. کسی که خفه میکنه، تکه تکه میکنه و در چمدان جاسازی میکنه باید به سرعت بستری بشه. خدا عاقبت ما رو خیر کنه
  • الهام US ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    11 0
    کسی که گذاشت رفت ی سنگ بدرقه راهش کن .. حیف عمر آدم که صرف آدمای بیخودی شه...
  • رسول IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 1
    لطفاً جلوگیری کنید مخصوصا آنهایی را که مواد مخدر گل را به جوانان بیگناه می‌فروشند و با جان و مال مردم بیچاره بازی میکنند را اعدام کنید تا یک مشت آشغال مواد فروش که بخاطر پولدار شدن جان مردم را هدف گرفته اند حساب کار دستشان می‌آمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس